اجاره خودرو با شرایط آسان و بدون مدارک 

اجاره خودرو با شرایط اسان تقریبا برای همه کسانی که به سراغ کرایه ماشین می روند، اهمیت دارد. تصور بکنید. زمان کمی دارید و باید سریع تر به کارهایتان سامان دهید و آن وقت تازه نوبت به انجام روند اداری برای ماشین کرایه کردن می رسد.

طبیعتا هرچه این روند ساده تر باشد برای مرکز اجاره اتومبیل و همینطور اجاره کنندگان نتایج بهتری دارد. اما برای دانستن اینکه چطور و از چه روش هایی روند این کار را آسان تر می کنند با ما همراه باشید:

کوروت C7

اجاره روزانه از
۵۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان

بی ام و X3

اجاره روزانه از
۴.۸۵۰.۰۰۰ تومان

دانگ فنگ H30

اجاره روزانه از
۱.۵۰۰.۰۰۰ تومان

فورد چلنجر SRT

اجاره روزانه از
۲۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان

پژو ۲۰۶ تیپ ۵

اجاره روزانه از
۹۵۰.۰۰۰ تومان

حراج!

فورد موستانگ شلبی

اجاره روزانه از
۲۵.۰۰۰.۰۰۰ تومان

هیوندای ولستر

اجاره روزانه از
۲.۴۰۰.۰۰۰ تومان

سایپا ساینا

اجاره روزانه از
۸۰۰.۰۰۰ تومان

کیا سراتو کوپه

اجاره روزانه از
۲.۲۰۰.۰۰۰ تومان

هیوندای النترا

اجاره روزانه از
۲.۴۰۰.۰۰۰ تومان

آزرا گرنجور

اجاره روزانه از
۲.۸۵۰.۰۰۰ تومان

بی ام و ۵۲۸

اجاره روزانه از
۵.۰۰۰.۰۰۰ تومان

تحویل در محل؛ گزینه ای مهم برای کسانی که به دنبال اجاره خودرو با شرایط آسان هستند.

شما معمولا برای رفاه بیشتر و رسیدگی به بسیاری از کارها به سراغ اجاره خودرو می روید. حالا فکر کنید برای نوشتن قرارداد، دیدن و کارشناسی ماشین و در نهایت تحویل آن مجبور باشید از غرب به شرق یا از شمال به جنوب شهر بروید.!

یا اینکه مهمان شما به زودی به فرودگاه می رسد. اما شما نه تنها باید تا شرکت برای تحویل اتومبیل بروید، بلکه مجبورید برای اینکه اتومبیل را در اختیار مهمانتان بگذارید، یک بار هم تا فرودگاه بروید.!

ما در مجموعه حامی رنت برای معنا بخشیدن به اجاره خودرو با شرایط اسان به عنوان یکی از اساسی ترین خدماتمان تحویل ماشین در محل را در نظر داریم. تفاوتی ندارد که تصمیم به کرایه خودرو در تهران دارید یا  اجاره خودرو در کرج ماشین در زمان موقرر در محل درخواستی شما قرار خواهد داشت.

از طرف دیگر خدمات ترانسفر فرودگاهی و اجاره خودرو در فرودگاه بین المللی امام خمینی نیز سال هاست که در دستور کار حامی رنت قرار دارد.

اجاره خودرو با شرایط اسان

انجام همه امورفنی و ظاهری خودرو

هیچ کس دوست ندارد ماشینی که به او تحویل می شود نیازی به تعمیر داشته باشد. یا اینکه با همه هزینه هایی که می کند شاهد خودرویی با آسیب های ظاهری و خط و خش باشد.

اگر شما به سراغ موسسات معتبر در حوزه کرایه خودرو بروید. متوجه می شوید که تحویل سالم به عنوان یک اصل در آن ها رعایت می شود. در حامی رنت علاوه بر اینکه به شما اطمینان می دهند که اتومبیلی با ظاهری آراسته تحویل می گیرید، بلکه از بابت رسیدگی های دوره ای و سلامت ماشین به شما ضمانت می دهند.

بد نیست بدانید که پیش از تحویل اتومبیل شما شاهد فیلمبرداری از همه جزئیات ماشین خواهید بود، تا در زمان خسارت دیدن احتمالی اجحافی در حق هیچ کدام از اجاره کنندگان صورت نگیرد.

اجاره خودرو با شرایط آسان در مهمترین بخش؛ بستن قرار داد

همه موارد بالا شاید جزوی از خدماتی خوبی باشد که یک مرکز اجاره خودرو می تواند به شما ارائه کند. اما مهمترین و دست و پا گیر ترین بخش برای هرکسی که به سراغ رنت ماشین می رود، بحث قرارداد و ضمانت آن است.

اگر به دنبال اجاره خودرو با شرایط اسان هستید. بهترین مرکز جایی است که با توجه به نیازی های روز جامعه می تواند برای هر قشری امکان کرایه اتومبیل را فراهم کند.

حامی رنت به عنوان مجموعه ای با بیش از ۱۴ سابقه کار در حوزه اجاره اتومبیل تا امروز به خوبی این نیازها را شناخته و برای آسان تر شدن شرایط قدم برداشته است. از جمله این قدم ها معرفی طرح هایی برای جایگزین شدن با ودیعه نقدی اشاره است.

برای مثال اگر شما به دنبال اجاره خودرو لوکس خارجی باشید. مجبور هستید که به اندازه قیمت روز آن خودرو چک یا سفته در اختیار حامی رنت بگذارید. حالا احتمالا با خودتان بگویید که با توجه به قیمت های نجومی این روزهای برندهایی مانند بنز و بی ام و نباید فراهم کردن این ضمانت ساده باشد.

ما به شما حق می دهیم. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم از راه های دیگری استفاده کنید. راه هایی مانند: استفاده از سفته به جای چک، یا استفاده از طرح اجاره خودرو بدون چک با داشتن سند

از طرف دیگر حتی اگر هیچ کدام از این شرایط را نداشتید، شما می توانید از خودروی شخصی خودتان برای اینکار استفاده کنید. ماشین شخصی شما به امانت در پارکینگ حامی رنت می ماند و شما می توانید با توجه به قیمت روز اتومبیلتان، ماشینی با چند برابر ارزش آن را کرایه کنید.

تحویل خودرو بدون مشکلات فنی

اجاره خودرو با شرایط آسان یعنی رهایی از مشکلات تهیه سفته، چک، قراردادهای سختگیرانه در کنار برنامه ریزی منظم! در ابتدا مشکلات فنی اتومبیل را برطرف میکنیم، شرایط بیمه آن را می سنجیم و سپس در مورد عقد قرارداد با شما وارد مذاکره خواهیم شد. تحویل در محل و مشاوره های لازم در مورد آپشن اتومبیل مورد نظر از دیگر خدماتی است که برای شما فراهم کرده ایم. حال سوال اینجاست که آیا شرایط تحویل ماشین در سریع ترین زمان ممکن وجود دارد؟ بنابراین طی کردن روند اداری آن چه می شود؟ این بار از سرویس جدیدی در این راستا برای شما در نظر گرفته ایم.

یکی از مهمترین خدمات اجاره خودرو با شرایط آسان، نبود مشکلات فنی در ماشین است. بسیاری از کسانی که قصد اجاره ماشین دارند نگران خرابی قطعات و مشکلات فنی خواهند بود. با خود این تصور را دارند که اگر ماشین مشکل فنی داشته باشد و در طول سفر خراب شود چه باید کنند. حامی رنت در ابتدا همه مراحل مربوط به سرویس قطعات داخلی را انجام می دهد. در صورتی که ماشین نیاز به تعمیر داشته باشد قطعاً در ابتدا پروسه تعمیر طی می شود. همینطور در صورت وجود مشکل در برخی از قطعات، اطلاعات لازم به شما داده می شود و سپس تصمیم گیری خواهید کرد. تحویل سالم خودرو از مهمترین اقداماتی است که توسط تیم ما انجام می شود. تعویض به موقع روغن، فیلترها، چک کردن سیستم ترمز و عملکرد صحیح پدال ها سبب می شود تا هیچ مشکلاتی در طول مسیر برای شما ایجاد نشود.

وقتی صحبت از اجاره خودرو با شرایط آسان است یعنی شما هیچ وظیفه ای در قبال تعمیرات خودرو نخواهید داشت.

کرایه ماشین با ظاهری لوکس و بدون خط و خش

شرایطی از سوی حامی رنت در نظر گرفته شده است تا افراد بتوانند ماشینی بدون خط و خش کرایه نمایند. حقیقت امر این است که وضعیت ظاهری خودرو بر روی تعرفه نهایی تاثیر می گذارد. بنابراین اگر برای شما بسیار مهم است که اتومبیلی با ظاهری لوکس داشته باشید حتما این موضوع را با کارشناسان در میان بگذارید. اتومبیل هایی که در حد صفر هستند، بدون خط و خش بوده و هیچ نوع آسیب ظاهری ندارند. بنابراین تحویل سالم ماشین به عنوان یک اصل مهم خواهد بود.

دسته بندی برای ماشین ها قرار داده شده است تا افراد برای کرایه اتومبیل به منظور برگزاری جشن عروسی، قرارهای کاری و همینطور سایر امور مانند سفر و … دچار سردرگمی نباشند. دقت داشته باشید که به طور کلی کرایه ماشین برای مصارف شخصی شامل سه درجه لوکس، متوسط و اقتصادی است. این موضوع به شما کمک می کند تا با کمترین هزینه بهترین نتیجه را کسب کنید. تا به اینجای کار مشخص شد که برای کرایه ماشین مشکلی در انتخاب نخواهید داشت. در واقع همه چیز طبقه بندی شده است و سر در گم نمی شوید.

بستن قرارداد در سریع ترین زمان ممکن

کسانی که به فکر اجاره خودرو با شرایط آسان هستند در واقع زمان کافی برای پشت سر گذاشتن روال اداری را ندارند. کسانی که قصد اجاره خودرو های خارجی دارند اما علاقه ای به دادن چک ندارند و یا دسته چک ندارند می توانند از طرح ارائه سند استفاده نمایند. در این روش به جای ارائه چک می توانید سند ملکی که از نظر قیمت با اتومبیل مورد نظر برابری می کند را انتخاب کنید. البته هنوز سرویس سفته به جای چک وجود دارد که اگر زمان کافی برای تهیه سفته ندارید کارشناسان حامی رنت در این زمینه به شما کمک می کنند. بسیاری از افراد هستند که قصد دارند سریعاً اقدام اجاره خودرو نمایند و تهیه سند برایشان دشوار است و یا سند ملک مورد نظرشان در شرایط دیگری رهن شده است به این ترتیب شخص این امکان را دارد که خودروی شخصی خود را به امانت گذاشته و اقدام به اجاره اتومبیل دلخواه نماید.

در راستای اجاره خودرو با شرایط آسان، سخت گیری ها را به حداقل رسانده ایم. مثلاً اگر فروشگاه یا مغازه ای دارید و به نوعی بازاری محسوب می شوید، ارائه کپی جواز کسب کفایت می کند. در واقع بر اساس شغلی که دارید تصمیم گیری برای شما انجام خواهد شد.

عقد قرارداد اجاره ماشین

عقد قرارداد اجاره ماشین

هزینه ها را سرشکن کرده ایم!

یکی از مهمترین مزایای اجاره خودرو با شرایط آسان در مجموعه حامی رنت، کاهش مبلغ ودیعه است. با یک مقایسه ساده بین شرکت های مختلف کرایه خودرو، به سادگی متوجه خواهید شد که مبلغ مورد نظر برای پرداخت کرایه ماشین را بسیار مناسب در نظر گرفته ایم. این رویکرد به شما کمک می کند تا به راحتی بتوانید به آنچه می خواهید دست یابید.

جدیدترین شرایط رزرو به صورت آنلاین

از آنجایی که بسیاری از افراد شرایط حضور در مجموعه نداشته و به طور کلی زمان کافی برای صحبت و تنظیم قرارداد حضوری ندارند، می توانند به راحتی به صورت آنلاین اقدام به رزرو ماشین نمایند. مراحل رزرو آنلاین به این صورت است که در ابتدا می بایست وارد صفحه اصلی سایت شوید، سرویس مورد نظر را انتخاب کنید و همینطور محل تحویل و عودت را نیز در نظر بگیرید. تعیین تاریخ و زمان تحویل و بازگشت از دیگر مواردی است که باید ارزیابی شود. سپس نیاز به جستجو در خصوص اتومبیل مورد نظر است. اگر در این زمینه سوالی دارید کارشناسان ما به شما پاسخ می دهند. پس از اینکه اتومبیل مورد نظر را انتخاب کردید در صورت نیاز به تجهیزات اضافی می توانید وارد پنل بعدی شوید و موارد لازم را علامت یا تیک بزنید.

خدمات اجاره ماشین

خدمات اجاره ماشین

تمدید و اجاره خودرو با شرایط آسان

حامی رنت برای تمدید خودرو نیز شرایط آسانی در نظر گرفته است. در واقع به آسانی و بدون هیچ شرایط زمانی می توانید اقدام به تمدید خودروی فعلی و یا تغییر نوع خودرو کنید. حدوداً ۲۴ الی ۴۸ ساعت قبل از زمان تمدید نیز می توانید با کارشناسان ما ارتباط بگیرید تا شرایط تمدید برای شما سریع تر و البته آسان تر شود. یک سری قوانین جدید در راستای توجه به محدوده کیلومتر تعیین شده و همینطور ترانسفر و مالیات نیز وجود دارد که قطعاً با شما در میان گذاشته می شود. همه چیز فراهم است تا با کمترین هزینه اقدام  اجاره خودرو با شرایط آسان داشته باشید.

حامی رنت مقدمه برای یک تجربه لوکس

مرکز اجاره خودرو حامی رنت، همه این شرایط را در نظر دارد تا به شکلی به آرزوی شما رنگ واقعیت ببخشد. شما با یک تماس ساده می توانید از میان بیش از ۷۴ دستگاه ماشین این مجموعه انتخاب کنید. پس اگر علاقه مند به سواری با خودرویی لوکس هستید و دوست دارید به سراغ اجاره خودرو با شرایط آسان بروید، همین حالا تماس بگیرید.

تماس فوری ۰۹۱۲۲۹۰۵۰۲۰

 با ما تماس بگیرید و ماشین مورد علاقه خود را رزرو کنید.

تماس با ما

اجاره خودرو بدون مدارک اصطلاحی است که هرکسی که به سراغ کرایه اتومبیل برود می شنود. اما چنین مطلبی تا چه اندازه واقعیت دارد و اصلا چگونه چنین کاری ممکن است؟ برای بررسی صحت این موضوع و چگونگی انجام این کار با حامی رنت همراه باشید.

اجاره خودرو بدون مدارک صحت دارد؟

در بعضی از این پارک های شهر امکان کرایه دوچرخه برای چند ساعتی مهیا است. اما این کار منوط به ارائه یک مدرک شناسایی معتبر از طرف شما خواهد بود.! حالا با این شرایط به نظر شما امکان دارد، موسسه ای ماشین چند صد میلیونی تا چند میلیاردی خود را بدون هیچ مدرکی در اختیار شما بگذارد؟ حالا باید بپرسیم که چرا در بسیاری از آگهی ها در سایت های اینترنتی این اصطلاح به چشم میخورد؟

اجاره خودرو بدون مدارک

امروز دیگر با فراگیر شدن استفاده از اینترنت، اغلب ما برای استفاده از خدمات و رفع نیازهایمان به سراغ سایت ها و شبکه های اجتماعی می رویم. اجاره خودرو هم از این قاعده مستنثی نیست. اما چطور می توانید به یک آگهی و شماره تلفن ساده اعتماد کنید؟ اگر اتومبیلی که در اختیار شما میگذارند دچار مشکلی فنی یا سندی باشد از چگونه می توانید پیگیری کنید؟ و البته آخرین سوال اگر اتومبیل دچار مسئله ای نباشد، یک موسسه چگونه حاضر می شود سرمایه چند صد میلیون تومان خود به صورت اجاره خودرو بدون مدارک در اختیار شخصی بگذارد که هیچ شناختی از او ندارد؟

اجاره خودرو بدون مدارک یا بدون ودیعه مسئله این است!

تا این قسمت همه ما احتمالا به نتیجه رسیده ایم که اگر شرکت های معتبر و با تجربه در حوزه کرایه ماشین صحبت از اجاره خودرو بدون مدرک می کنند، منظورشان مدراک شناسایی نیست!

پیشنهاد ما در حامی رنت این است که به هیچ وجه فریب تبلیغات پر از رنگ و لعاب برخی را در سایت های اینرنتی و شبکه های مجازی نخورید. بلکه با کمی تحقیق به سراغ شرکت های معتبر و با اصالت بروید.

این مراکز نه تنها در صورت بروز هر گونه مشکلی قابل پیگیری و مراجعه هستند، بلکه همیشه برای شما امکانات مناسبی برای یک تجربه امن و لذت بخش در نظر میگیرند. درواقع اگر در یک مرکز معتبر اصطلاح اجاره خودرو بدون مدارک به گوشتان خورد، منظور همان کرایه خودرو بدون ودیعه نقدی است.

روش های جایگزین در کرایه اتومبیل

ما در حامی رنت تلاش کرده ایم به اجاره خودرو با شرایط آسان معنا ببخشیم. به همین دلیل روش های گوناگونی را برای جایگزینی با ودیعه نقدی به شما معرفی می کنیم، به عنوان اجاره خودرو بدون مدارک می توانید به موارد زیر اشاره کرد:

  • اجاره خودرو بدون سند امکان اجاره خودرو بدون ودیعه نقدی

    در صورتی که علاقه ای به استفاده از دسته چک خود یا سفته بانکی نداشتید هم می‌توانید به سراغ اجاره خودرو بدون چک و کرایه ماشین بدون سفته بروید.
    شرایط قبول طلا و ارزهای رسمی نیز در موسسه وجود دارد.
    آخرین روش ضمانت کرایه اتومبیل در مجموعه حامی رنت روش جا به جایی ماشین است. به این صورت که شما اتومبیل شخصیتان را به عنوان ضمانت در پارکینگ مجموعه به امانت می گذارید. سپس در ازایش ماشینی با چند برابر ارزش را به کرایه می برید.

اجاره خودرو بدون مدارک

حامی رنت مرجعی برای یک سفر به یادماندنی

مرکز اجاره خودرو حامی رنت با بیش از ۷۰ دستگاه ماشین آماده ارائه انواع خدمات به مشتریان است. این مجموعه با سابقه ۱۴ سال کار در این کسب وکار امروز دیگر به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های پیشرو در این حوزه معرفی می شود.

شما می توانید، با استفاده از شبکه های مجازی با خدمات گوناگون مجموعه از جمله اجاره خودرو بدون راننده و همچنین آنچه ما به عنوان اجاره خودرو بدون مدارک میشناسیم، آشنا شوید. همچنین اگر مایل به اطلاع از آخرین موجودی ماشین در حامی رنت هستید. یا میخواهید درمورد انتخاب از میان ماشین های ایرانی و خارجی از کارشناسان ما راهنمایی بخواهید، همین حالا تماس بگیرید.

۵ از ۱ امتیاز