اجاره خودرو بدون چک

اجاره خودرو بدون چک یکی از مهمترین دغدغه های ذهنی کسانی است که نیاز به کرایه ماشین دارند اما صاحب دسته چک نیستند. بنابراین همیشه به دنبال راه مناسب تری برای رنت کار به جز چک برای این کار هستند.

ما در حامی رنت سعی داریم تا آسان ترین شرایط ممکن را برای مشتریان فراهم آوریم. اگر شما هم درمورد این روش ها کنجکاو هستید با همراه باشید:

چرا ودیعه ماشین اهمیت دارد؟

سرمایه اصلی یک شرکت اجاره ماشین پس از اعتماد و مشتریان وفادارش، ناوگان خودرویی آن است. در صورتی که موسسه با استفاده از ظرفیت های قانونی امنیت سرمایه خود را تضمین نکند، دچار صدمه های شدید و جبران ناپذیری خواهد شد.

به همین دلیل شرکت ها روش های متفاوتی را به عنوان ودیعه و ضمانت به مشتریان خود معرفی می کنند. هرچند بر اساس تجربه باید گفت که این ضمانت همیشه مورد خوشایند افراد نیست. به همین دلیل ما در حامی رنت تلاش می کنیم تا جایگزین های مناسبی را به عنوان اجاره خودرو بدون چک نیز به مشتریان معرفی کنیم.

دسته چک یکی از اسناد مورد قبول جهت تضمین بازگشت ماشین توسط شرکت های اجاره ماشین محسوب می شود. به همین دلیل دریافت یک فقره چک به ارزش روز اتومبیل یکی از مدارک لازم برای کرایه اتومبیل است.

 

اجاره خودرو بدون چک

اجاره خودرو بدون چک چطور امکان پذیر است؟

اما سوال اینجاست، پس اجاره خودرو بدون چک چگونه امکانپذیر است؟ در پاسخ باید گفت که اگر بنا به هر دلیلی شما امکان صدور چک شخصی نداشتید، می توانید از راه های مختلفی که حامی رنت برای تسهیل در کرایه اتومبیل در نظر گرفته استفاه کنید. در بیشتر مواقع امکان دارد شخص دارای دسته چک بانکی نباشد یا حتی دسته چک داشته باشد اما ترجیح دهد از طریق روش دیگری بازگشت ماشین را تضمین کند.

شما می توانید از روش های زیر به جای چک استفاده کنید:

  • شما می توانید از سفته های بانکی به جای چک استفاده کنید. در این روش دیگر نیازی به صرف شدن صفحات دسته چک شما برای چند روز سفر نیست. کافی است به میزان ارزش اتومبیل سفته در اختیار شرکت بگذارید.
  • یکی از بهترین راه ها برای کسانی که علاقه به استفاده از چک و سفته ندارند، این است که یک سند ملکی به امانت بگذارند. کافی است این سند به نام شخص اجاره گیرنده باشد.
  • روش دیگری که برای مشتریان می تواند مناسب باشد استفاده از ارزهای روز دنیا و طلاو سکه به عنوان ضمانت بازگشت خودرو است. شما میتوانید از مقداری طلا یا دلار و هر ارز دیگری برای اینکار استفاده کنید.
  • همچنین می توانید برای اجاره خودرو بدون چک از طرح های دیگری مانند جا به جایی اتومبیل شخصی تان با خودرویی با چند برابر قیمت آن استفاده کنید.

حامی رنت و تسهیل گری در اجاره خودرو

حامی رنت به عنوان یکی از پیشتازان حوزه کرایه ماشین همیشه تلاشش بر فراهم کردن فضایی برای اجاره خودرو با شرایط آسان بوده است. به همین دلیل هم شرایط اجاره خودرو بدون چک را در دستور کار خود قرار داد.

مرکز اجاره خودرو حامی رنت با تجربه بیش از یک دهه در این حوزه خدمات متنوعی را به مشتریان خود ارائه می دهد. در مجموعه ما امروز بیش از ۷۴ دستگاه ماشین ایرانی و خارجی برای پاسخگویی به انواع نیاز های اقشار مختلف فراهم است.

همچنین در سال های اخیر خدمات مختلفی از قبیل: تشریفات خودرو، اجاره خودرو لوکس و اجاره خودرو در فرودگاه امام خمینی را به مخاطبان و علاقه مندان اتومبیل ارائه می دهد.

شما می توانید برای دیدن ویدیو مربوط به ماشین های حامی رنت و همینطور اطلاعات دنیای اتومبیل مارا در شبکه های مجازی با همین نام دنبال کنید.

همچنین برای اطلاع از موجودی روز اتومبیل ها در پارکینگ موسسه و جزئیات روند کرایه ماشین تنها با یک تماس به مشاوران ما در حامی رنت وصل خواهید شد. همکاران ما آماده پاسخگویی به سوالات شما و راهنمایی و همراهی شما در تمام طول مسیر از انتخاب تا تحویل ماشین در محل مورد نظرتان هستند.

اولین نفری باشید که رای میدهید