اجاره خودرو بدون سند

کوروت C7

اجاره روزانه از
۵۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان

بی ام و X3

اجاره روزانه از
۴.۸۵۰.۰۰۰ تومان

دانگ فنگ H30

اجاره روزانه از
۱.۵۰۰.۰۰۰ تومان

فورد چلنجر SRT

اجاره روزانه از
۲۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان

پژو ۲۰۶ تیپ ۵

اجاره روزانه از
۹۵۰.۰۰۰ تومان

حراج!

فورد موستانگ شلبی

اجاره روزانه از
۲۵.۰۰۰.۰۰۰ تومان

هیوندای ولستر

اجاره روزانه از
۲.۴۰۰.۰۰۰ تومان

سایپا ساینا

اجاره روزانه از
۸۰۰.۰۰۰ تومان

کیا سراتو کوپه

اجاره روزانه از
۲.۲۰۰.۰۰۰ تومان

هیوندای النترا

اجاره روزانه از
۲.۴۰۰.۰۰۰ تومان

آزرا گرنجور

اجاره روزانه از
۲.۸۵۰.۰۰۰ تومان

بی ام و ۵۲۸

اجاره روزانه از
۵.۰۰۰.۰۰۰ تومان

اجاره خودرو بدون سند چطور ممکن است؟ اگر شما پیش از این برای کرایه ماشین اقدام کرده باشید، حتما به خوبی می دانید که در بحث ضمانت و ودیعه اتومبیل کرایه ای قوانین سختگیرانه ای وجود دارد.

طبعا همیشه همه افراد شرایط مد نظر را ندارند. خب در این حالت چه کاری باید کرد؟ مجبوریم با این اتفاق کنار بیایم یا به سراغ مجموعه های منعطف تر می رویم؟ اگر جواب شما به این سوال گزینه دوم است. با ما همراه باشید تا با یکی از راه های جایگزین ضمانت آشنا شویم.

آیا اجاره ماشین بدون سند شدنی است؟

اجاره خودرو بدون سند

اجاره خودرو بدون سند یکی از شاخص ترین خدماتی است که مرکز اجاره ماشین حامی رنت ارائه می کند. اساساً ارائه سند یکی از مطمئن ترین تضمین های قابل قبول جهت قراردادهای کرایه ماشین برای مراکز رنت کار است. اما در عمل تجربه ثابت کرده که برای مشتریان تهیه و ارائه سند برای رنت اتومبیل کاری سخت و کمی توجیه ناپذیر است.

به همین دلیل موسسه کرایه اتومبیل حامی رنت ، با انواع شرایط ضمانت متنوع که برای همه مشتریان مقدور باشد را ارائه کرده است. یکی از این روش ها اجاره خودرو بدون سند برای افرادی است که توانایی ارائه این مدرک را ندارد.

انواع روش های اجاره ماشین بدون سند

وقتی از ارائه سند در زمان کرایه اتومبیل حرف می زنیم، دقیقا منظورمان چه چیزی است؟ شما صاحب خانه ای هستید و حالا برای سفر به دنبال کرایه اتومبیلی مناسب می گردید. سند خانه می تواند ساده ترین و بی دردسرترین روش برای ضمانت کرایه شما باشد. اگر دقیق تر به آن بپردازیم، می توانیم بگوییم که نکته مهم داشتن سند ملکی است. برای ما صرفا ساختمان مسکونی مطرح نیست. مسئله اینجاست که گاهی سند شما در دسترس نیست یا اینکه به هر دلیل دیگری مایل به ارائه سند برای این کار نیستید.

مرکز اجاره ماشین حامی رنت برای این دسته از افراد راه های متفاوتی را در نظر گرفته شما می توانید با انتخاب یکی از این روش های اجاره خودرو بدون سند، بدون به امانت گذاشتن سند ، اتومبیل مورد نظرتان را انتخاب کنید.

به طور مثال یکی از روش های اجاره خودرو بدون سند ، ارائه چک  یا سفته است. که معمولا تهیه و ارائه آن راحت تر از سند ملک است. شما با توجه به قیمت روز اتومبیلی که انتخاب می کنید، مبلغی چک یا سفته بانکی را در مجموعه به امانت می گذارید.

یکی دیگر از راه های اجاره خودرو بدون سند، به ضمانت گذاشتن طلا، سکه یا ارز های رسمی است، شما می توانید از این طریق ساده تر از روش های دیگر به اجاره ماشین بپردازید.

  همچنین توریست ها و مسافران محترمی که عازم ایران هستند، می توانند با ارائه اصل پاسپورت یا اصل ویزا و بلیط برگشت خود نسبت به اجاره ماشین اقدام نمایند. ما در حامی رنت حتی برای کارمندان و شاغلان بخش دولتی یا نظامی نیز شرایطی را در نظرگرفتیم تا به راحتی ماشین دلخواه خود را کرایه کنند.

اجاره خودرو بدون سند

حامی رنت مرجعی مطمئن برای سفری آسوده

مرکز اجاره خودرو حامی رنت با سابقه بیش از یک دهه در حوزه کرایه ماشین، تا امروز برای سهولت در روند کرایه خودرو تلاش های بسیاری کرده است. از جمله این تلاش ها معرفی راه های گوناگون برای ضمانت و ودیعه گذاری است.

شما پس از انتخاب از بین بیش از ۷۴ دستگاه اتومبیل مجموعه می توانید از راه های متنوع ضمانت مانند کرایه خودرو بدون سند، اجاره خودرو بدون سفته و حتی استفاده از اتومبیل شخصی خودتان برای کرایه اتومبیلی با ارزش چند برابر استفاده کنید.

شما می توانید برای دیدن ویدیو های مربوط به خودرو های مرکز حامی رنت، اطلاعات روز دنیای خودرو ما را در فضای مجازی با نام حامی رنت دنبال کنید.

همچنین برای ارتباط با مشاوران ما و اطلاع از موجودی روز خودروها جهت اجاره می توانید همین حالا با ما تماس بگیرید. همکاران ما در حامی رنت آماده راهنمایی شما در همه مراحل اجاره اتومبیل از انتخاب خودرو تا چگونگی ودیعه گذاری و نوشتن قرارداد هستند.

اولین نفری باشید که رای میدهید