اجاره خودرو بدون ودیعه نقدی

اجاره خودرو بدون ودیعه نقدی مدتی است در بین شرکت های کرایه ماشین جزو خدمات است و مسیر کرایه اتومبیل را برای بسیاری از افراد کوتاه تر می کند. تا پیش از این روند کرایه ماشین برای بیشتر افراد روند سختی محسوب می شود، پیش از این بسیاری بعد از اطلاع از شرایط ضمانت و میزان ودیعه ای باید پرداخت می کردند. عطای این کار را به لقایش می بخشیدند اما با ارائه راه های جایگزین ما به شما کمک می کنیم تا راحت تر از همیشه خودرو کرایه کنید و از یک سواری لوکس لذت ببرید.

چرا ودیعه نقدی برای موسسات کرایه اتومبیل اهمیت دارد؟

پیش از آنکه به اجاره خودرو بدون دپوزیت فکر کنیم بیاید یک بار هم به سراغ مسیری که مراکز کرایه ماشین باید طی کنند، برویم. شرکت ، اتومبیلی را با مبلغ گاها میلیاردی خریداری می کند و آن را در اختیار هر شخصی که مدارک لازم را داشته باشد قرار می دهد.! آن هم بدون اطلاع از مهارت رانندگی و اطلاعات فنی که یک شخص برای سفر ساده نیاز دارد.

آیا مالک خودرو نباید نگران سرمایه چند صد میلیونی خود باشد؟ آیا برای حفظ این سرمایه نباید از ظرفیت های قانونی موجود در کشور استفاده کند؟ احتمالا جواب شما به این سوال بله خواهد بود. اما حالا نوبت ما و مجموعه حامی رنت است که به سوال دیگری پاسخ دهیم.

با توجه به شرایط اقتصادی کشور و قیمت های گران خودرو ها آیا همه توان پرداخت ودیعه نقدی سنگین را دارند؟

اجاره خودرو بدون ودیعه نقدی

مسلما جواب ما به این سوال خیر است، بنابراین همیشه باید راه بهتری هم باشد، راهی که شخص بتواند به اجاره خودرو بدون دیپوزیت بپردازد. برای آگاهی از این شرایط با ما همراه باشید:

 

اجاره خودرو بدون ودیعه نقدی چگونه ممکن است؟

موسسات و مراکز اجاره خودرو هرکدام روش خود را برای محاسبه و اعلام ودیعه نقدی اتومبیل ها دارند. برای مثال ما در حامی رنت معمولا ودیعه نقدی را برای خودرو های ایرانی بین ۱۲ الی ۲۰ میلیون تومان، برای ماشین های هیوندای و کیا ۳۰ الی ۷۰ میلیون تومان و در نهایت برای برند های لوکس از ۸۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان در نظر می گیریم. اما در شرایطی این رقم ممکن است کاهش داشته باشد. برای مثال شخصی نمیتواند همه رقم دپوزیت را فراهم کند. اما با به امانت گذاشتن جواز کسبش مبلغی از ودیعه برای او کم می شود.

ما در موسسه حامی رنت تلاش داریم تا منعطف ترین شرایط ممکن را بر اساس اعتماد سازی هر دو طرف برای مشتریان خود در نظر بگیریم. همین امر هم باعث می شود تا گزینه های مختلفی را به عنوان راه جایگزین ضمانت و شرایط اجاره خودرو بدون ودیعه نقدی معرفی کنیم.

روش های اجاره خودرو بدون ودیعه نقدی

ما در حامی رنت روش های گوناگونی را برای جایگزینی با دپوزیت برای شما در نظر داریم از جمله:

  • شما میتوانید از انواع ارز های رسمی برای این کار استفاده کنید. (طبیعی است که با توجه به شرایط روز کشور بسیاری از افراد علاقه ای به نگهداری پول نقد در بانک ها نداشته باشند و حتی در نظرشان تبدیل سرمایه یه ارزهای روز به ویژه دلار منطقی باشد.)
  • طلا و سکه هم به عنوان یکی از روش های مناسب به عنوان اجاره خودرو بدون ودیعه نقدی است. بسیاری از افراد همیشه مقداری طلا یا سکه را به عنوان بخشی از سرمایه نگهداری میکنند با توجه به این این دپوزیت به مشتریان باز گردانده خواهد شد. استفاده از طلا و سکه امری رایج در میان مشتریان است.
  • درنهایت اگر علاقه ای به استفاده از هیچکدام از شرایط بالا را نداشتید. به عنوان جدیدترین امکان حامی رنت امکان جابه جایی خودروی شما با ماشینی با چندبرابر قیمت را می تواند به شما معرفی کند.

حامی رنت و تسهیل گری در کرایه خودرو

در پارکینگ حامی رنت تنوعی با وجود بیش از ۷۴ دستگاه خودرو به چشم می خورد. شما می توانید در این مجموعه انواع خدمات متنوع دریافت کنید. حامی رنت با تجربه ای نزدیک به ۱۴ سال در عرصه کرایه اتومبیل همیشه به عنوان شرکتی پیشرو در ارائه انواع خدمات شناخته می شود.

اگر قصد کرایه ماشین دارید، همین حالا با ما تماس بگیرید، مشاوران ما آماده راهنمایی شما در همه مراحل کرایه هستند.

اولین نفری باشید که رای میدهید