اجاره خودرو شاسی بلند

اجاره خودرو شاسی بلند بهترین انتخاب برای کسانی است که به دنبال سفری پر از رفاه هستند. این اتومبیل ها نه فقط نمای زیبایی دارند، بلکه با داشتن مشخصه های فنی قوی و همینطور فضای کافی می تواند از بهترین انتخاب های افراد برای سواری محسوب شود.

به چه خودروهایی شاسی بلند می گویند؟

احتمالا زمانی که در شهر رانندگی می کنید، اطرافتان اتومبیل های زیادی می بینید که ارتفاع آن ها از ماشین های سواری بیشتر است. اما آیا همه آن ها شاسی بلند محسوب می شوند؟ سوال بعدی، ماشین های آفرود همان شاسی بلند هستند؟

اتومبیل شاسی بلند یا (suv cars) به گونه ای از خودرو می گویند، که فاصله محور آن ها از زمین معمولا بیشتر از ماشین های عادی است. این ماشین ها اغلب دو دیفرانسیل هستند. شاسی بلند ها در ابتدای ورودشان به بازار خودرو برای رانندگی در جاده های ناهموار و بیشتر بیابان ها طراحی شدند.

اجاره خودرو شاسی بلند
در دهه ۴۰ میلادی خودروهایی مانند جیپ ویلیز، در دهه ۵۰ لندرور و در نهایت در دهه ۶۰ تویوتا لندکروز از جمله محبوب ترین ماشین های شاسی بلند بوده اند.

اما شاید هدف اولیه ای که برای این اتومبیل ها تعریف کرده باشند، تامین راحتی سرنشینان در جاده های ناهموار بود. اما خیلی زود آن ها راهشان را به خیابان ها و جاده های معمولی باز کردند.

دسته بندی ماشین های شاسی بلند

اگر تصمیم به اجاره خودرو شاسی بلند دارید. بیاید با آن ها را بیشتر آشنا شویم. این خودروها به طور کلی به دو دسته کلی تقسیم می شوند:

  • شاسی بلند متوسط 
  • شاسی بلند اندازه بزرگ

احتمالا حالا می پرسید پس ماشین هایی مانند هایلوکس کجای این دسته بندی هستند؟ پاسخ ما به این سوال هیچ کجاست.!

بالاترهم گفتیم هرچند که از ابتدای کار ماشین های شاسی بلند برای جاده های ناهموار طراحی شدند. اما امروز آفرود به صورت حرفه ای تر دنبال می شود. شاید محور آن ها مانند همه شاسی بلند ها از زمین فاصله قابل توجهی دارد. اما نکته اصلی تفاوت در متحرک بودن چرخ هاست. به طور معمول در اغلب خودرو ها دو چرخ جلو متحرک هستند. اما ماشین های افرودی که در سفرهای حرفه ای استفاده می شوند هر چهار چرخشان متحرک هستند. به این اتومبیل ها معمولا دو دیفرانسیل می گویند، هرچند این ماشین ها خود به دو دسته ۴WD و AWD تقسیم می شوند.

گروه دیگری هم هستند که به خانواده شاسی بلند ها نزدیکند. کراس اورها (cross over)؛ این ماشین ها برخی از ویژگی های ماشین شاسی بلند و بعضی ویژگی های ماشین های هاچ بک را دارا هستند. برای مثال ارتفاع بلندتری نسبت به سدان یا سواری دارند. اما از طرف دیگر مصرف سوخت آن ها مانند سواری ها مناسب تر است.

اجاره خودرو شاسی بلند مناسب چه کسانی است؟

به دلیل امکانات رفاهی و همینطور ظاهر زیبا شما می توانید با توجه به مدل خودرو شاسی بلندی که انتخاب می کنید. برای هر منظوری این ماشین ها را اجاره کنید.

  • می خواهید به سفر بروید، ماشین های شاسی بلند راحت‌ترین انتخاب برای شما هستند.
  • اگر این ماشین را برای خانواده می خواهید و نیاز به فضای بیشتری برای فرزندانتان دارید.
  • به دنبال اجاره خودرو لوکس برای مراسم مهمی هستید.
  • برخی از مدل های شاسی بلند سال ها است که به عنوان تشریفات خودرو در جهان شناخته می شود.
  • و در نهایت شاید دوست دارید سواری با یک خودرو شاسی بلند را تجربه کنید. کافی است با ما تماس بگیرید.
اجاره ماشین شاسی بلند

اجاره خودرو های شاسی بلند در حامی رنت

موسسه اجاره خودرو حامی رنت، در بین ماشین هایی که برای اجاره در اختیار دارد، می تواند مدل های مناسبی از این نوع خودرو ها را به شما معرفی کند.

اتومبیل های حامی رنت شامل بیش از ۷۴ دستگاه خودرو متفاوت می شود. شما در صورتی که قصد اجاره خودرو شاسی بلند یا حتی کراس اور را دارید، می توانید به سراغ ماشین هایی از کمپانی های، بی ام و، پورشه، هیوندای، کیا و تویوتا بروید.

حامی رنت نزدیک به ۱۴ سال است که در این کسب و کار فعالیت می کند و تا امروز تلاش کرده تا با ارائه خدماتی مناسب هر سلیقه و قشری نظر مشتریان خود را جلب کند.

همچنین تا امروز این مجموعه راه های گوناگونی را برای تسهیل در اجاره خودرو مانند، اجاره خودرو بدون سند معرفی کرده است. برای اطلاع از موجودی روز اتومبیل ها همین حالا تماس بگیرید.

۵ از ۱ امتیاز