اجاره خودرو بدون سفته

اجاره خودرو بدون سفته هم ممکن شد.! برای شما هم خواندن این جمله عجیب است، نه؟ اگر پیش از این به سراغ کرایه اتومبیل رفته باشید، حتما با اهمیت ضمانت و ودیعه خودرو ها آشنا هستید.

شما ممکن است برای رنت یک ماشین گران قیمت و لوکس مجبور به تهیه تعداد زیادی سفته شوید. البته این اتفاق عجیبی نیست. با توجه به قیمت بالای ماشین درخواست سفته با رقمی نزدیک به بهای خودرو کاری طبیعی از طرف صاحبان است.

اما حالا در حامی رنت روش های جایگزینی برای ضمانت کرایه ماشین در نظرگرفته ایم. اگر شما هم درمورد این روش ها کنجکاو هستید با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

اجاره خودرو بدون سفته

چرا موسسات کرایه ماشین ضمانت بازگشت می گیرند؟

قیمت های بالای ودیعه در نگاه اول برای همه ما ممکن است عجیب و غیر منطقی به نظر بیاید، بخصوص اگر پای ۱۰ها سفته تنها برای چند روز سواری در میان باشد! برای همین بیشتر ما به دنبال راهی برای اجاره خودرو بدون سفته یا هر ضمانت دیگری میگردیم. اما بیاید کمی به شرایط روز جامعه دقت کنیم! با توجه به نوسانات دلار قیمت یک ماشین خارجی و لوکس چقدر می تواند بالا باشد؟

امروز دیگر اتومبیل هم جزوی از سرمایه اشخاص محسوب می شود. حالا فرض کنید این فرد خودروی خود را برای کار در اختیار شرکت های کرایه اتومبیل قرار می دهد یا شرکت هزینه زیادی برای خرید ماشین های مجموعه می کند. آیا برای اطمینان از بازگشت سالم و ضمانت اجاره نباید سفته یا چک در نظر گرفت؟

اجاره خودرو بدون سفته چطور صورت می گیرد؟

با وجود همه شرایط بالا بازهم مسائل مهمی وجود دارد، که باید به آن ها بپردازیم. هرچند که تعیین سفته میتواند راه مناسبی برای ضمانت ماشین اجاره ای باشد، اما این مسئله برای همه مقدرو نیست.

ما در حامی رنت برای اجاره خودرو با شرایط آسان راه های زیادی را در نظر داریم و با وجود سال ها فعالیت در حوزه رنت ماشین دیگر به خوبی با مشکلات و محدودیت های اجاره کنندگان آشنا هستیم. به همین دلیل راه های اجاره خودرو بدون سفته را به شما معرفی میکنیم.

  • شما می توانید به جای استفاده از سفته به سراغ چک بروید و با استفاده از یک چک به قیمت روز اتومبیل ضمانت را بپردازیم.
  • اگر مایل به استفاده از این دو روش نبودید. شما می توانید به سراغ ضمانت با استفاده از سکه، طلا یا حتی ارز های رسمی بروید. همه این موارد جزو شرایط قابل قبول در موسسه حامی رنت برای رنت اتومبیل است.
  • و در نهایت اگر هیچکدام از پیشنهادات بالا برایتان مفید نبود و همچنان به دنبال روشی برای اجاره خودرو بدون سفته بودید، می توانید از اتومبیل شخصی تان به عنوان ودیعه استفاده کنید! در این روش شما با توجه به قیمت خودرو شخصی ماشینی تا چند برابر قیمت آن را می توانید انتخاب کنید و تا زمانی که ماشین اجاره ای به مجموعه بازگردانده شود، اتومبیل شما به عنوان امانت در پارکینگ حامی رنت خواهد ماند.
اجاره خودرو بدون سفته

اجاره خودرو بدون سفته تنها یکی از خدمات ویژه حامی رنت است

مرکز اجاره خودرو حامی رنت در این سال ها به عنوان یکی از معتبرترین و با تجربه ترین مجموعه های کرایه ماشین کشور شناخته می شود. ما در این مجموعه با در اختیار داشتن بیش از ۷۴ دستگاه اتومبیل همیشه برای رفاه بیشتر مشتریان تلاش کرده ایم.

شما در این مرکز می توانید خدماتی مانند، اجاره خودرو در محل مشتری، اجاره خودرو در فرودگاه مهرآباد و تشریفات خودرو را دریافت کنید. پس اگر علاقه مند به گشت و گذار با اتومبیل های لوکس هستید و میخواهید یک تجربه خاص را برای خودتان رقم بزنید همین حالا با مجموعه تماس بگیرید و از موجودی روز ماشین های حامی رنت اطلاع پیدا کنید.

مشاوران ما همه روزه آماده پاسخگویی به سوالات شما در خصوص اجاره ماشین و روند آن هستند.

اولین نفری باشید که رای میدهید