اجاره خودرو لوکس

چرا خودروی لوکس اجاره کنیم ؟

در روزگاری که هر روز شاهد گسترش شهر ها و ایجاد صنایع نوظهور و کاربردی در کشور هستیم. و در نقاط مختلف کشور شاهد برپایی صنایع و تولیدی های عظیم هستیم. همچنین مشاغل و صنایع مختلف سعی در افزایش توان و وسعت بخشیدن به خدمات و به دست گرفتن بازار هستند. مردم نیز سعی در حال ارتقای رفاه و سطح اجتماعی زندگی خود می باشند. این رفاه را در به دست آوردن امکانات بیشتر و البته لوکس تر می دانند. یکی از صنایعی که می تواند جوابگوی تمامی این موارد باشد، صنعت اجاره خودرو لوکس است.

در حالی که بسیاری از شرکت ها و موسسات دولتی و خصوصی برای پذیرایی از مهمانان خود علی الخصوص مهمانان خارجی بهترین هتل ها و رستوران ها را رزور می کنند. و قرارهای کاری خود را در بهترین و شیک ترین اماکن ترتیب می دهند. و سعی دارند تا با این ترفند مجموعه ی خود را در سطح و لول بالایی نشان دهند. و فرد مورد نظر را تحت تاثیر قرار دهند، در این میان وجود یک وسیله ی نقلیه ی لوکس و شیک شاید یکی از مهم ترین راه ها برای نیل به این هدف باشد.

اجاره خودرو لوکس

اجاره خودروی لوکس و صنعت توریست

حضور گردشگران خارجی و اتباع ایرانی ساکن خارج و نوع استقبال و ایجاد رفاه برای آنان می تواند نقش بسزایی در رشد و گسترش صنعت توریست – این صنعت پرسود و با ارزش افزوده ی بالا- داشته باشد. امکاناتی همچون هتل های مناسب، رستوران های لوکس و … که البته شاید مهم ترین آن سیستم حمل و نقل مناسب برای گردشگران باشد و یکی از انواع موارد این سیستم، اجاره خودرو تشریفاتی و لوکس برای آنان است که دستشان را برای سفر به هر نقطه از کشور زیبا و پهناورمان، ایران باز بگذارد. همچنین استفاده ی شهروندان ایرانی برای موارد گوناگونی چون استفاده در جشن ها و مراسمات خاص افراد همچون عروسی، مسافرت های آغازین زندگی و … و یا ضرورت استفاده از ماشین برای مواقعی که فرد ماشین مناسب را ندارد و یا برای تعمیر به تعمیرگاه سپرده است، خود دلیلی برای ضرورت اجاره خودرو لوکس می باشد.

شاید هم بتوان این مورد را به این لیست اضافه کرد که گاهی بعضی افراد در رویای سواری یک ماشین لوکس و مدل بالا در جاده های زیبای جنگل های گردنه ی حیران به سر می برد و دوست دارد حتی برای یک بار این تجربه ی شیک را به تنهایی و یا به همراه دلدار شیرین سخن در آلبوم خاطرات زندگیشان ثبت کند، اما توان آن را ندارند که این وسیله ی نقلیه را خرید کند و بهترین راه، اجاره خودرو لوکس می باشد.

اجاره خودرو لوکس و ماشین‌های لوکس پر طرفدار در ایران

کشورهایی همچون ژاپن با تولید برندی همچون تویوتا، آلمان با تولید برندهای محبوبی همچون بنز و بی ام و ، و کره جنوبی با تولید برندهای پرطرفدار هیوندای و کیا موتورز، بازار تولید خودروی لوکس جهان را در اختیار گرفته اند. و هر روز با ارائه ی مدلی جدید و سبکی نو در طراحی و آپشن های گوناگون افراد را متحیر می کنند و انسان را به دنیای خیال انگیز این صنعت شگفتی آفرین می برند. در این میان برندهای چینی همچون ام وی ام نیز توانسته اند سهمی برای خود در این بازار ایجاد کنند که صد البته قابل قیاس با برندهایی همچون بنز، بی ام و و یا تویوتا و هیوندای نیست. خودرو‌های برندهای معروف آلمانی، ژاپنی و کره ای بدلیل قیمت بسیار بالایی که دارند، از دسترس خرید عامه ی مردم خارج می باشد. و این قیمت بالا، استفاده از انها را چیزی شبیه رویا می کند. به همین دلیل اجاره ی آن ها برای مواردی که پیش از این ذکر شد بسیار معقول و مقرون به صرفه به نظر می آید.

خودروهای لوکس و پرطرفدار در ایران

شرکت هیوندای و کیا موتورز با ارائه آپشن های روز دنیا و خودرو های فول امکانات با سواری های مطلوب، قیمت های خیره کننده ای را ارائه می‌کنند، که این موضوع دلیل محبوبیت و بورس شدن آن در ایران می باشد. شما می توانید با بودجه های مختلف از برند هیوندای خودروی محبوب خود را انتخاب کنید. این برند بازار جهانی را تحت تاثیر خود قرار داده است. البته که خودرو های گران قیمت آن امکانات و قدرت موتور بالا تری دارند و شاید توانایی خرید آن از عهده هر کسی بر نیاید. به همین دلیل اجاره خودرو هیوندای نیز پرطرفدار ترین نوع اجاره ماشین در ایران می باشد. سوار شدن و رانندگی با این برند های دست نیافتنی با اجار خودرو محقق می شود.
از خودروهای با کیفیت که در ایران بازار خوبی را به خود اختصاص داده است اجاره خودرو مزدا ۳ می باشد. این خودرو مناسب برای جوانان و همین طور میان سالان و خانم ها می باشد، که در ایران مونتاژ می شود. ولی در حال حاضر به دلیل تحریم ها و کم شدن قطعات این خودرو، میزان تولید آن در ایران کمتر شده است و قیمت آن بسیار افزایش پیدا کرده.

خودرو لوکس اجاره کنیم یا ماشین ایرانی

البته خودرو های داخلی که امکانات آنها با بازار جهانی قابل رقابت نیست در ایران بازار قابل توجهی دارد. مانند اجاره ماشین ۲۰۶ و اجاره ماشین تندر ۹۰ و اجاره خودرو پرشیا. این خودرو ها به دلیل قیمت بالا نسبت به امکانات که ارائه می دهد توجه همگان را به اجاره خودرو ها جلب کرده است. و برای همگان اجاره خودروی ایرانی در مواقع نیاز، مقرون به صرفه تر از خریداری آنها می باشد. مرکز اجاره خودرو حامی رنت با تجربه ای گرانبها و تهیه و تامین انواع ماشین های لوکس خارجی و داخلی، زمینه ای مناسب برای هرگونه استفاده ی شما را مهیا کرده که می توانید با دستی باز و خیالی آسوده ماشین مورد علاقه ی خود را انتخاب نمایید و از یک رانندگی لوکس و شیک لذت ببرید.

سوالات متداول

در صورت بروز تصادف برای خودروی لوکس اجاره شده خسارتی به عهده اجاره گیرنده می باشد؟

تمام خودروهای حامی رنت دارای بیمه ثالث و بدنه می باشند که خسارت را پرداخت می کنند. البته هزینه های جانبی مانند فرانشیز یا افت خودرو به عهده اجاره گیرنده می باشد. شما می توانید برای آسودگی خیال در این مورد از بیمه طلایی حامی رنت استفاده کنید.

برای اجاره خودرو چه مدارکی مورد نیاز است؟

مدارک برای هموطنان ایرانی شامل سند ملکی یا اجاره نامه یا جواز کسب یا ودیعه نقدی به همراه چک یا سفته
مدارک مورد نیاز مشتریان خارج از کشور پاسپورت محل اقامت و دپوزیت

۵ از ۱ امتیاز