لیست قیمت اجاره خودرو

کرایه خودرو های آمریکایی در حامی رنت

برای اولین بار در تهران و کرج

لیست قیمت اجاره خودرو 

موجود برای رزرو 

کوروت C7

اجاره روزانه از
۵۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان

بی ام و X3

اجاره روزانه از
۴.۸۵۰.۰۰۰ تومان

دانگ فنگ H30

اجاره روزانه از
۱.۵۰۰.۰۰۰ تومان

فورد چلنجر SRT

اجاره روزانه از
۲۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان

پژو ۲۰۶ تیپ ۵

اجاره روزانه از
۹۵۰.۰۰۰ تومان

حراج!

فورد موستانگ شلبی

اجاره روزانه از
۲۵.۰۰۰.۰۰۰ تومان

هیوندای ولستر

اجاره روزانه از
۲.۴۰۰.۰۰۰ تومان

سایپا ساینا

اجاره روزانه از
۸۰۰.۰۰۰ تومان

کیا سراتو کوپه

اجاره روزانه از
۲.۲۰۰.۰۰۰ تومان

هیوندای النترا

اجاره روزانه از
۲.۴۰۰.۰۰۰ تومان

آزرا گرنجور

اجاره روزانه از
۲.۸۵۰.۰۰۰ تومان

بی ام و ۵۲۸

اجاره روزانه از
۵.۰۰۰.۰۰۰ تومان

بنز ای ۲۰۰

اجاره روزانه از
۱۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان

بی ام و X1

اجاره روزانه از
۴.۵۰۰.۰۰۰ تومان

لکسوس RX350

اجاره روزانه از
۵.۲۰۰.۰۰۰ تومان

مزدا ۳

اجاره روزانه از
۲.۰۰۰.۰۰۰ تومان

هیوندای سوناتا YF

اجاره روزانه از
۲.۶۰۰.۰۰۰ تومان

هیوندای جنسیس سدان

اجاره روزانه از
۱.۸۰۰.۰۰۰ تومان

کیا اسپورتیج

اجاره روزانه از
۳.۰۰۰.۰۰۰ تومان

بی ام و X3

اجاره روزانه از
۵.۰۰۰.۰۰۰ تومان

پورشه پانامرا

اجاره روزانه از
۱۵.۰۰۰.۰۰۰ تومان

بنز ای ۳۰۰

اجاره روزانه از
۱۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان

پورشه باکستر

اجاره روزانه از
۱۲.۰۰۰.۰۰۰ تومان

کیا اپتیما

اجاره روزانه از
۲.۸۰۰.۰۰۰ تومان

اجاره خودرو چیست و در چه مواردی کاربرد دارد؟

اجاره خودرو چه کاربردی دارد ؟ احتمالا تا به حال برایتان شرایطی پیش آمده است که نیاز به خودرو بدون راننده داشته باشید. ممکن است قصد سفر دسته جمعی با خانواده یا دوستان تان را داشته باشید و به دلیل کمبود وسیله نقلیه شخصی، مایل باشید یک خودرو بدون راننده در اختیار داشته باشید. ممکن است خودروی شخصی شما به دلیل خرابی غیر قابل استفاده شده و تا زمان تعمیر آن قصد اجاره ماشین داشته باشید. حتی ممکن است صاحب خودرویی لوکس باشید، اما به دلیل ایجاد سانحه و تصادف، موقتا نتوانید از آن استفاده کنید. شاید هم اتومبیل جدیدی خریداری کرده اید ولی هنوز به دستتان نرسیده است، در این شرایط نیز رنت ماشین ، یا کرایه خودرو می تواند مشکلاتی که موقتا برای شما پیش آمده را حل و فصل کند.

تماس فوری ۰۹۱۲۲۹۰۵۰۲۰

 با ما تماس بگیرید و ماشین مورد علاقه خود را رزرو کنید.

اجاره خودرو

نگاهی دقیق به اجاره خودرو

اجاره خودرو از آن دست اتفاقاتی است که افراد با توجه به شیوه زندگی امروزی ممکن است حداقل برای یک بار هم که شده به ذهن‌شان برسد. اما با توجه به گستردگی نیازها برای کرایه ماشین دلایل زیادی وجود دارد، از طرف دیگر جالب است بدانیم که اجاره ماشین یا رنت اتومبیل چیزی نیست که در سیستم مدرن و امروزی ما شکل گرفته باشد و ما تنها کسانی نیستیم که به سراغ اجاره ماشین می رویم. نزدیک به صد سال است که در کشورهای مختلف صنعت اجاره ماشین جایگاه خودش را دارد. در بسیاری از نقاط جهان حتی استفاده از کرایه خودرو (یا در لفظ خودشان رنت خودرو یا رنت اتومبیل) برای استفاده در زندگی شخصی به اندازه خرید خودرو عادی و طبیعی جلوه می کند.

اجاره ماشین

شاید برای شما هم سوال باشد که ماجرای کرایه اتومبیل از کجا شروع شد. یا اینکه در ایران هم کرایه خودرو اتفاق می‌افتد؟ اصلا چه کسانی باید به سراغ کرایه خودرو در ایران بروند؟ برای جواب این پرسش ها کافی است به سراغ ادامه این مطلب برویم:

اجاره ماشین

سرشکن کردن هزینه ها با کرایه ماشین

تا به حال فکر کرده اید که هزینه های سالیانه نگهداری خودروها تا چه اندازه می‌تواند بالا باشد؟ به پرداخت انواع بیمه، عوارض و معاینه فنی فکر کرده اید؟ میدانستید که ماشین‌های لوکس در ایران شامل پرداخت مالیات می‌شوند؟ آیا شرایط اقتصادی کشور این اجازه را به شما می دهد تا سرمایه در گردش‌تان را تبدیل به خودرو کنید؟ فکر میکنید تا چه اندازه ای بتوانید ریسک استهلاک، تصادف و از دست رفتن همه آن سرمایه را بپذیرید؟

شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که علاقه‌ای به صرف وقت برای خودروتان ندارید، بلکه ترجیح می‌دهید تا نگهداری و عیب‌ یابی خودرو شما به عهده شخص دیگری باشد. خب چه انتخابی بهتر از کرایه اتومبیل ؟ نه فقط رسیدگی‌های سالیانه و ماهیانه دیگر بر دوش شما نیست، بلکه مزیت بزرگتری را تجربه خواهید کرد؛ تنوع ! دست شما برای انتخاب باز است. می‌توانید میان برندها و مدل های خودرو انتخاب‌های گوناگونی را در زمانی کوتاهتر داشته باشید.!

و در نهایت داشتن یک تجربه لوکس، گاهی هر قدر هم که علاقه به برندی از یک خودرو داشته باشیم بازهم تمکن مالی کافی برای خریداری آن را نداریم. اما با امکانپذیر شدن اجاره خودرو شما می‌توانید تجربه ناب سواری با یک خودروی لوکس را داشته باشد.

درواقع با این تفاسیر همانطور که بالاتر گفتیم، هیچ کسی نیست که حداقل یک بار در زندگی اش به کرایه اتومبیل فکر نکرده باشد. تنها تفاوت نوع نیاز و علت تصمیم گیری است. به همین دلیل هم انتخاب موسسه‌ای که دارای تنوع بسیاری در تعداد و مدل خودرو باشد، اهمیت بالایی دارد.

موسسه حامی رنت امروز با در اختیار داشتن طیف گسترده ای از خودروهای داخلی و خارجی توانسته به خوبی به اقشار مختلف جامعه و نیازهایشان پاسخ بدهد.

اجاره خودرو برای چه کسانی مناسب است؟

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد!

هر شخصی در زندگی حداقل یکبار ممکن است به سراغ اجاره اتومبیل برود. در این شرایط ممکن است نیاز داشته باشید تا برای مدتی حتی کم برای انجام امور شخصی و اداری یا شاید حتی برای تفریح به سراغ کرایه خودرو بروید.

یکی از مهمترین دلایلی که باعث می شود شما تصمیم به اجاره ماشین بگیرید، داشتن خودروی در اختیار در شهر دیگری است. بیاید فرض کنیم همین امروز با هواپیما از شهری به شهر دیگر می‌روید و چند روزی مهمان آن شهر هستید. برای اینکه در شهر مقصد سفر راحتی را تجربه کنید و به سادگی بتوانید در نواحی مختلف تردد داشته باشید بهترین گزینه پیش رویتان خودرویی خواهد بود که در فرودگاه امام خمینی و حتی مهرآباد به شما تحویل داده می‌شود.

از طرف دیگر گاهی شما قصد سفر دارید ولی صاحب خودروی شخصی نیستید. یا اینکه خودروی شخصی شما مناسب سفر جاده ای  نیست. بنابر این اجاره خودر برای سفر می‎تواند راه حل مناسبی برای مسافرت های بین شهری به نظر برسد.

قرار کاری مهمی دارید ؟ برای مهمانان خارجی تان به فکر حمل و نقل مناسب هستید؟

 شما می توانید از ابتدای حضور مهمانتان در فرودگاه امام خمینی یا فرودگاه مهرآباد خودروی بدون راننده‌ای را در اختیار او بگذارید.

برای مهمترین روزهای زندگیتان برنامه ویژه‌ای دارید؟ تصمیم دارید تا شگفت انگیزترین سورپرایزها را برای عزیزانتان برنامه‌ریزی کنید؟

می‌توانید با کرایه خودرو همه چیز را به رویایی‌ترین شکل ممکن برگزار کنید.

برای سیمنار، کنفرانس یا حتی افتتاحیه خود ترتیب تشریفات داده‌اید؟

اجاره خودرو مناسب ترین انتخاب برای جابه جایی مهمانان ویژه شما خواهد بود. شاید هم به دنبال تهیه ویدیوی تاثیرگذار برای شبکه‌های اجتماعی باشید. پس باید خودرویی لوکس زینت بخش تصویرهایتان شود.

حامی رنت مرجعی مطمئن برای اجاره خودرو

به محض باز کردن صفحه گوگل و نوشتن عبارت اجاره خودرو یا حتی رنت خودرو هزاران صفحه با عناوین مختلف پیش روی شما قرار می گیرد. فرض کنید قرار است برای حداقل یک ماه ماشین اجاره کنید. آیا می شود به سادگی و با اعتماد به تنها یک شماره تلفن این کار را انجام داد؟

مسلما جواب به این سوال خیر خواهد بود. متاسفانه در سال های اخیر همزمان با رشد کسب و کارهای اینترنتی شیادان اینترنتی نیز افزایش داشته اند. به همین دلیل داشتن نماد الکترونیکی جزو شروط اولیه است. همچنین پیشنهاد ما به شما این است که برای انتخاب موسسه کرایه خودرو به سراغ آن هایی بروید که اعتبار و تجربه کافی را در این حیطه دارند. این مجموعه ها اغلب با سال‌ها تجربه و دانشی که در این حوزه به دست آورده اند، با شناسایی نیازها و رفع آن ها می‌کوشند تا تجربه سفری آسوده را برای شما به ارمغان بیاورند.

شرکت اجاره خودرو

بنابراین تلاش کنید تا که در هنگام اجاره ماشین به سراغ مجموعه های بروید که ناوگان خودرویی‌شان متنوع و شامل خودروهایی ایرانی و خارج با قیمت هایی مختلف باشد.

فراموش نکنید که یکی از مهمترین مواردی که باید در در زمان کرایه ماشین به آن توجه کنید، وجود شفافیت و اطلاع رسانی درست درباره جزئیات قرارداد و روند انجام کار است. در صورت نبود شفافیت در مجموعه رنت ماشین شکلات بسیاری برای هر دو طرف به وجود خواهد آمد.

موسسه کرایه ماشین حامی رنت با بیش از ۱۴ سال سابقه خدمات مناسبی را به اشخاص با نیازها و سلایق مختلف با بیش از ۷۴ دستگاه خودرو ارائه می دهد.

کرایه اتومبیل

تسهیل در روند کرایه خودرو

موسسه حامی رنت تسهیل در روند اجاره اتومبیل را از جمله مهمترین ماموریت های خود به عنوان یکی از اولین موسسات کرایه خودرو می‌داند. به همین دلیل تلاش کرده است تا با ارایه طرح های جدید، این روند را برای اقشار و گروه مختلف جامعه آسان تر کند.  به صورتی که اگر خودروی درخواستی شما در مجموعه موجود باشد، در کمتر از ۳ ساعت خودرو به شما تحویل می‌شود. همچنین به لحاظ روند اداری تلاش دارد تا کمترین پیچیدگی ممکن در حوزه روند اداری انجام کار برای متقاضی در پیش بیاید.

یکی از نکات قابل توجه انعطاف پذیری مجموعه حامی رنت در خصوص ضمانت است. با توجه به ارزش مادی خودروهای موجود در مجموعه دریافت ودیعه نقدی از سوی صاحبان موسسات اجاره خودرو امری طبیعی است. اما با توجه به شرایط اقتصادی کشور تهیه ودیعه نقدی برای همه افراد ممکن نیست، به همین دلیل حامی رنت روش های گوناگوی را برای این افراد پیشنهاد می دهد.

برای مثال؛ اگر شما نمی توانید به صورت نقدی ضمانت لازم را تهیه کنید. حامی رنت ضمانت با استفاده از سند یا سفته را پیشنهاد خواهد داد.  حتی می‌توانید به سراغ راه های رنت اتومبیل یا اجاره ماشین بدون سند بروید. در بعضی موارد حتی می‌توانید از طرح هایی مانند جا به جایی خودرو شخصی با خودروی اجاره استفاده کنید.

اجاره اتومبیل کسب و کاری صد ساله

شاید تصور کنید که کرایه ماشین به عنوان کسب و کاری نو به تازگی بال و پر گرفته. اما بد نیست بدانیم که اولین خودروی کرایه ای در سال ۱۹۰۶ توسط یک فروشگاه دوچرخه به اجاره رفت.  یعنی کمتر از ۳۰ سال از اختراع اولین نسل خودرو این اتفاق افتاد. طولی نکشید که اجاره خودرو با راننده و رنت ماشین به عنوان کسب وکاری سودآور شناخته شد.

ولی با پایان جنگ جهانی و افزایش عجیب میزان سفرهای هوایی، نیاز به خودروی اجاره در امریکا و اروپا بیش از هر زمان دیگری احساس شد. به همین دلیل برای اولین بار موسسات اجاره اتومبیل بحث ترانسفر فرودگاهی را برای اجاره ماشین در نظر گرفتند. همین اتفاق قدم بزرگی در پیشبردن صنعت کرایه اتومبیل بوده است.

امروز این صنعت در کشورهای امریکایی و اروپایی به جایگاهی خوبی رسیده است. به طوری که ارزش شرکت‌های کرایه ماشین در سال ۲۰۲۰  بیش از ۸۶ میلیارد دلار است.

حالا دیگر صنعت اجاره خودرو به عنوان یکی از راه های مناسب برای سرمایه گذاری شناخته می‌شود. بسیاری از افراد با خرید خودرو و قرار دادن آن در اختیار شرکت‌ها و موسسات اجاره اتومبیل یا رنت کار تلاش می‌کنند تا در کنار کسب و کار شخصی شان از این طریق درآمد پایدار دیگری نیز داشته باشند.

در ایران نیز موسسه اجاره خودرو حامی رنت از جمله اولین شرکت‌هایی بود که در حوزه صنعت اجاره ماشین قدم برداشته است.  این شرکت امروز بعد از گذشت حدود ۱۴ سال خدمات خود را با تنوع بالایی ارائه می‌کند. کرایه خودرو حامی رنت همچنین به عنوان یکی از به‌روزترین و بزرگترین مجموعه های رنت ماشین در ایران فعالیت می‌کند.

مهمترین معیار محاسبه قیمت اجاره خودرو

قیمت روز ماشین مهمترین معیار در محاسبه قیمت اجاره آن خواهد بود. وقتی یک ماشین قیمت روز گرانتری داشته باشد یعنی هزینه های جانبی اعم از تعویض لوازم مصرفی، لنت ترمز، لاستیک، فیلترها و روغن موتور آن نیز بیشتر است. هرچه خودرو گرانتر باشد در نهایت هزینه استهلاک آن بیشتر است. تعمیرات فنی خودروهای خارجی و گران قیمت معمولاً بالا بوده و تهیه لوازم یدکی اورجینال برای این خودروها پیچیدگی های خاص خود را دارد.

مهمترین معیار محاسبه قیمت اجاره خودرو

مهمترین معیار محاسبه قیمت اجاره ماشین

نکته مهم در تعیین قیمت اجاره خودرو، مربوط به خواب سرمایه است. به هر حال مالک خودرو انتظار دارد در مقابل سرمایه ای که در ازای خرید خودرو پرداخت کرده، سود خوبی دریافت نماید. از یاد نبرید که خودروهای لوکس و خارجی از نظر هزینه بیمه ثالث و بدنه، عوارض و مالیات سالیانه و حتی کارواش شرایط متفاوتی به نسبت خودروهای داخلی دارند.

قیمت اجاره خودرو بر اساس مدت زمان

قیمت اجاره خودرو بر اساس مدت زمان

قیمت اجاره خودرو بر اساس مدت زمان

معمولاً زمان حداقلی (مثلاً حداقل یک روز) برای اجاره خودرو بدون راننده از سوی شرکت اجاره دهنده مشخص می شود. در صورتی که شما اقدام به اجاره خودرو در تعداد روزهای بالاتری داشته باشید، هزینه پرداختی شامل تخفیف بهتری می شود. قیمت اجاره خودرو بیش از ۲۰ روز، تا ۳۰ درصد تخفیف به همراه خواهد داشت. دو فاکتور مسافت طی شده و ساعت نیز در محاسبه قیمت اجاره خودرو دخالت دارند که معمولاً برای خودروهای خارجی صدق می کنند.

کیلومتر مصرفی

معمولاً برای خودروها سقف مجاز کیلومتر روزانه در نظر گرفته می شود. این عدد برای هر خودرویی فرق می کند و روی قیمت اجاره خودرو نیز تاثیرگذار است. فرض کنید شما یک خودرو هیوندا برای سفر ۶ روزه کرایه کرده اید. به شما اجازه روزانه ۲۵۰ کیلومتر رانندگی داده می شود. یعنی در طول ۶ روز می توانید تا ۱۵۰۰ کیلومتر رانندگی نمایید. قیمت اجاره خودرو با راننده نیز گرانتر است و مبلغی برای زحمات راننده لحاظ می شود.

تاثیر مدل ساخت ماشین بر روی قیمت اجاره آن

تاثیر مدل ساخت ماشین بر روی قیمت کرایه آن

تاثیر مدل ساخت ماشین بر روی قیمت کرایه آن

کسانی که علاقه به اجاره خودروهای به روز و صفر دارند باید مبلغ بیشتری در نظر بگیرند. مثلاً تعرفه اجاره خودرو پورشه پانامرا معمولاً بین ۴ الی ۶ میلیون در روز در نظر گرفته می شود که به هر حال به دلیل لوکس بودن خودرو و مدل ساخت آن خواهد بود.

هوشمندانه انتخاب کنید!

 

اگر بودجه زیادی ندارید و به دنبال ارزانترین قیمت اجاره خودرو هستید، حامی رنت مشاوره های لازم را در اختیار شما قرار می دهد. این در حالی است که اگر شخص به دنبال تجربه بی نظیر رانندگی با یک خودروی لوکس باشد، فهرستی از اتومبیل های باکیفیت به او اعلام می شود که کمک می کند تا با مبلغ دلخواه، انتخاب عالی و رضایت کامل داشته باشد. از یاد نبرید که اتومبیل های اجاره ای می بایست طبق قوانین قراردادی که به شما ارائه می شود، در اختیار شما قرار بگیرد.

۴.۴ از ۱۴ امتیاز