اجاره بی ام و X1

اجاره روزانه از:
۴.۵۰۰.۰۰۰ تومان

مشخصات خودرو

تاریخ رزرواسیون*
نام*
شماره تماس *
امکانات اضافی
بیمه *
نوع بیمه ماشین شما
بیعانه اولیه برای رزرو:
تومان
امکانات خودرو
  • کروز کنترل
  • سنسور پارک
  • سنسور باران
  • ترمز پارک برقی
  • دوربین دنده عقب
  • مانیتور
  • کنترل پایداری
  • کیلس استارت
  • گرمکن صندلی جلو
  • گرمکن صندلی عقب
  • سانروف
  • بلوتوث

رنت بی ام و X1

اجاره بی ام و X1 در تهران با شرایط عالی و قیمت مناسب در حامی رنت – اجاره بی ام و X1 روزانه ، هفتگی ، تخفیف ویژه برای کرایه ماهانه بی ام دبلیو BMW X1

جهت رزرو خودرو و دریافت مشاوره اجاره با مشاوران 24 ساعته ما تماس بگیرید و یا از طریق فرم زیر رزرو خود را کامل کنید.

بی ام و X1 ؛ یک شاسی‌بلند کوچک ولی با وقار

کمپانی بی ام و در رقابت با کمپانی‌های ژاپنی اقدام به طراحی و تولید اس یو وی‌های سری X کرد. سری X بی ام و یک ویژگی جالب توجه دارد و آن این که شماره‌های زوج آن در حال توسعه دنیای بی ام و هستند که به شاهکارهایی مانند X6 می‌رسند و شماره‌های فرد آن، تلاشی برای تثبیت شخصیت بی ام و هستند. در این میان X1 یک عضو کوچک ولی باوقار از خانواده X است که توانسته است سلیقه‌های متنوعی را پوشش دهد. این خودرو با ایمنی بالا و آپشن‌های بسیار، گزینه‌ای بی‌نقص برای سفرهای کوتاه داخل شهر و سفرهای طولانی بیرون از شهر است. در این مطلب ویژگی‌های بی ام و X1 را با هم بررسی می‌کنیم.

نقد و بررسی بی ام و X1

بی ام و X1 یک شاسی‌بلند فشرده و جمع‌وجور است که در خط باریک میان کراس‌اوور و هاچ‌بک حرکت می‌کند. کابین این خودرو همان فضای مانوس بی ام را به شما نشان می‌دهد و ویژگی‌های فنی آن باعث شده است بتوانید از آن هم در فضای شهری مانند یک خودروی سبک شهری و هم در جاده‌ها مانند یک کراس‌اوور از رانندگی و مسافرت لذت ببرید. در ادامه تمامی چیزهایی را که می‌توانید از X1 انتظار داشته باشید را با هم مرور می‌کنیم.

مشخصات فنی بی ام و X1

موتوری ۲ لیتری دارای ۴ سیلندر با توان ۱۵۰ اسب بخار و گشتاور ۲۰۰ نیوتن‌متر برای شما امکان سفری لذت‌بخش را در مسیرهای درون شهری و بیرون از شهر فراهم می‌کند. نیروی پیشرانه X1 از طریق یک گیربکس ۸ سرعته در اختیار چرخ‌های عقب خودرو قرار می‌گیرد. شتاب X1 البته زیاد نیست و در حدود ۱۰.۴ ثانیه است اما می‌تواند این خودرو را به سرعت ۲۰۰ کیلومتر در ساعت برساند. بنابراین برای جاده‌های ایران هیچ‌چیز کم ندارید.

ایمنی کامل در مسافرت با بی ام و X1

بی ام و X1 یکی از معدود خودروهای وارد شده به ایران است که توسط موسسه بیمه ایمنی بزرگراه‌های آمریکا (IIHS) تست تصادف را پشت سر گذاشته و در بیشتر بخش‌های این تست خودرو مانند: استحکام سقف، برخورد از جلو خودرو، برخورد از بغل خودرو و وضعیت حفاظت از سر سرنشینان و نیز شرایط صندلی‌ها امتیاز خوب را دریافت کرده است.

تجهیزات رفاهی در X1؛ آپشن‌های متنوع و کاربردی

برای رفاه راننده و سرنشینان X1 همه‌نوع امکاناتی تدارک دیده شده است. سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دو گانه این امکان را به شما می‌دهد که در هر آب‌وهوایی، درجه حرارت دلخواه خود را در داخل خودرو تجربه کنید. سیستم صوتی و تصویری و مالتی مدیا در X1 دارای یک صفحه نمایش چندمنظوره است که می‌تواند برای نمایش اطلاعات خودرو و یا برای اهداف سرگرمی مورد استفاده قرار بگیرد. ۹ بلندگو و سیستم IDRIVE این سیستم را به کمال می‌رسانند.

نمای ظاهری؛ یک شاسی‌بلند لوکس و جمع‌وجور

بی ام و X1 ارزان‌ترین اس‌یووی بی ام و است اما در طراحی توانسته است سلیقه بزرگسالان و جوانان را همزمان پوشش دهد. چراغ‌های جلو همان سبک خاص بی ام و را لو می‌دهند و جلوپنجره طراحی خاصی پیدا کرده است که بر تقارن و دوقطبی بودن تاکید دارد. کناره‌های خودرو نیز دارای خطوطی است که از گلگیرهای جلو شروع می‌شود و در عقب خودرو محو می‌شود. در مجموع X1 طراحی حیرت‌انگیزی ندارد اما شخصیت بی ام و در اس یو وی‌ها در آن به چشم می‌خورد.

طراحی داخلی در X1

کابین X1 به‌گونه‌ای طراحی شده که اگر ظاهر خودرو و مارک را نبینید، باز هم طراحی آلمانی و اختصاصی بی ام و را خواهید شناخت. در این طراحی از عالی‌ترین مواد ممکن از تریم چوبی، پلیمرها و چرم برای داشبورد و بخش‌های دیگر استفاده شده است. درواقع X1 در طراحی داخلی، فراتر از قیمت خود حرکت کرده و بسیار موفق است.

راحتی در کابین و فضای بار

بی ام و ایکس وان از بیرون کمی جمع‌وجور به‌نظر می‌رسد اما طراحی داخلی آن به‌گونه‌ای است که فضایی بسیار عالی برای سرنشینان جلو و عقب وجود دارد. صندلی‌ها در هر دو ردیف بسیار راحت هستند و فضای سر هم مناسب است، به عبارت دیگر X1 یک خودرو بی‌نقص برای مسافرت‌های چهار نفره خانوادگی و دوستانه است. حجم بار این خودرو نیز برای یک سفر خانوادگی، ایده‌آل است و ۴۱۹ لیتر فضای بار را به سرنشینان خود ارائه می‌دهد.

تجربه رانندگی با بی ام دبلیو ایکس وان

راننده روی صندلی برقی مجهز به گرمکن و حافظه ایکس وان هرگز احساس خستگی نخواهد کرد. سه سیستمی در این خودرو در اختیار راننده قرار می‌گیرند عبارتند از: سیستم تعلیق جلو که  از نوع مک فرسون مستقل برای هر چرخ است؛ سیستم تعلیق عقب که دارای اتصال‌های چندگانه است و همچنین سیستم ترمزهای جلو و عقب که از نوع دیسکی خنک شونده با هوا هستند. فرمان X1 از نوع الکتریکی حساس به سرعت است و سیستم کروز کنترل نیز در خدمت شما خواهد بود. برای جمع‌بندی می‌توانیم بگوییم رانندگی با ایکس وان هم آسان و هم دلپذیر است. برخی از امکانات این خودرو مانند سانروف برقی ۴ حالته – استارت دکمه‌ای – سیستم ناوبری هوشمند – کروز کنترل – گرمکن صندلی لذت رانندگی با این خودرو را دو چندان خواهد کرد.

مزایای اجاره بی ام و X1

راننده و سرنشینان X1 در هرجای ایران که در حال سفر باشند، تحت حمایت مهندسی بی‌نظیر بی ام و قرار دارند و کمترین نگرانی از بابت ایمنی نخواهند داشت. بی ام و X1 خودرویی برای یک جمع دوستانه در حال سفر، یک مسافرت لذت‌بخش خانوادگی و حتی تجربه رانندگی با یکی از مدل‌های قابل قبول از سری X بی ام و است. درست به‌همین دلیل این خودرو را می‌توان یکی از خودروهای پرطرفدار در ناوگان‌های شرکت‌های اجاره خودرو در ایران دانست.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بی ام و X1”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *