اجاره بی ام و X3

اجاره روزانه از:
۵.۰۰۰.۰۰۰ تومان

مشخصات خودرو

تاریخ رزرواسیون*
نام*
شماره تماس *
امکانات اضافی
بیمه *
نوع بیمه ماشین شما
بیعانه اولیه برای رزرو:
تومان
امکانات خودرو
  • کروز کنترل هوشمند
  • سنسور پارک
  • سنسور باران
  • دوربین دنده عقب
  • مانیتور
  • کنترل پایداری
  • کیلس استارت
  • گرمکن صندلی جلو
  • گرمکن صندلی عقب
  • سانروف
  • بلوتوث
  • اتوپارک

رنت بی ام و X3

بی ام و X3 را می‌توان یکی از بهترین کراس‌اوورهای بازار ایران برای رانندگی در شهر و جاده بدانیم. برای اجاره بی ام و X3 با ما همراه باشید

جهت رزرو خودرو و دریافت مشاوره اجاره با مشاوران 24 ساعته ما تماس بگیرید و یا از طریق فرم زیر رزرو خود را کامل کنید.

  • بی ام و X3 | لذت رانندگی در شهر و جاده با طعم آرامش و ایمنی

    بی ام و X3 ؛ یک SUV متوسط ولی باشکوه

    یک شماره فرد دیگر از سری X کمپانی بی ام و که آمده است تا بر ارزش‌های پیشین این کمپانی تاکید کند. انتظار شما از این خودرو باید بر این اساس تنظیم شود که با خودرویی روبه‌رو هستید که حجم موتور آن چند سی سی از دو لیتر کمتر است. با این حال در این محدوده، نتیجه‌ای که از آن در شهر و جاده می‌گیرید، با استانداردهای بی ام و از تجربه رانندگی، ایمنی و تجهیزات رفاهی تطابق دارد. برای آشنایی بیشتر با تجربه رانندگی با بی ام و X3 با ما همراه باشید.

    نخستین خودرو شاسی‌بلند در ایران

    بی ام و X3 را یک شاسی‌بلند اسپرت، یک SUV متوسط یا یک شاسی بلند لوکس و کامپکت و البته یک کراس‌اوور هم نامیده‌اند. هرچه باشد خالی از لطف نیست که بدانیم این خودرو نخستین شاسی‌بلند دنیای امروز بوده است که در بازارهای ایران پدیدار شد.

    نقد و بررسی بی ام و X3

    از خودرو X3 تا کنون سه نسل به بازارهای جهانی معرفی شده است. نسل اول این خودرو از سال ۲۰۰۳ میلادی عرضه شد و دو سال بعد به ایران راه یافت. این نسل تا سال ۲۰۱۰ تولید شد و سپس مدل‌های سال ۲۰۱۱ به بعد روی کار آمدند. از نسل اول X3 سال ۲۰۰۸ یکی از پرفروش‌ترین‌ها بوده است. ما در این مطلب مطالبی کلی درباره مدل‌های X3 با تمرکز بر سال‌های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ به شما ارائه می‌دهیم.

    آن‌چه X3 در اختیار شما قرار می‌دهد

    کراس‌اوور نیمه‌لوکس X3 دارای یک پیشرانه ۴ سیلندری با آرایش خطی و ۱۶ سوپاپ است. این پیشرانه با حجم موتور ۱۹۹۷ سی سی می‌تواند نیرویی معادل ۱۸۴ اسب بخار را در ۵۰۰۰ دور در دقیقه تولید کند. میزان گشتاور تولیدی این موتور نیز ۲۷۰ نیوتن‌متر در ۱۲۵۰ دور است. مجموعه این توان، شتاب صفر تا صد ۶.۵ ثانیه و رسیدن به سرعت ۲۳۰ کیلومتر بر ساعت را ممکن می‌کند.

    طراحی بیرونی؛ هم لوکس و هم اسپرت

    بسیاری از کمپانی‌های خودروساز جهان در حال طراحی و تولید مدل‌هایی هستند که دو صفت لوکس و اسپرت را به‌صورت همزمان ارائه دهد و X3 چنین خودرویی است. با یک نگاه به این خودرو و با جلوپنجره کلیوی آن در می‌یابیم ساخته کدام کمپانی است. طراحی چراغ‌های جلو باعث افزایش جذابیت این مدل است و این چراغ‌ها همچنین از نظر کارکرد عالی هستند. خطوطی عضله‌ساز برای X3 موفق ظاهر شده‌اند و تصوری از قدرت را به خودرو می‌افزایند و طراحی بخش عقب X3 با نوآوری‌هایی همراه بوده که جلوه‌ای اسپرت به آن می‌دهد.

    طراحی داخلی؛ متفاوت و جذاب

    عموما مدل‌های سری X با شماره فرد عادت به تکرار فضای مانوس بی ام و را دارند اما طراحی داخلی X3 کمی شما را غافلگیر می‌کند و تلاش طراحان برای ایجاد فضایی نیمه‌اسپرت و راننده‌محور را حس می‌‌کنید. در این طراحی از بهترین متریال‌ها با توجه به رنج قیمتی این خودرو استفاده شده است که البته در ایران باید شرایط نگهداری خودرو را هم در نظر بگیریم. همچنین تعداد دکمه‌های روی کنسول مرکزی کمتر از برخی مدل‌ها است که البته با ده‌ها سیستم و فناوری، بدون نیاز به این دکمه‌ها پشتیبانی می‌شوند.

    راحتی در کابین و فضای بار

    بی ام و X3 در مدل‌های پیش از ۲۰۱۲ نیز کابین جادار و راحتی دارد که مورد توجه عاشقان مسافرت‌های دسته‌جمعی است. اما نسل دوم با کد اتاق F25 و امکانات رفاهی پیشتر و حجم کابین بیشتر طراحی شد تا کلاس‌بندی دقیق‌تری را نیز ارائه دهد. کابین X3 نسبت به بسیاری رقیبان خود یک کابین جادار است و فضای صندوق آن نیز دارای هماهنگی با این راحتی است و بار مورد نیاز برای یک سفر دوستانه دسته‌جعی یا سفری خانوادگی را به‌راحتی پشتیبانی می‌کند.

    وسایل تامین ایمنی شما تکمیل است

    سفر با بی ام و ایکس تری بدون شک یکی از بی‌دغدغه‌ترین مسافرت‌های شما در ایران خواهد بود، زیرا کمپانی بی ام و تمام آن‌چه را که به آن نیاز دارید برای شما فراهم کرده است. ۶ کیسه هوا در نقاط مختلف کابین X3 آماده خدمت‌رسانی در هنگام تصادف هستند. مهم‌تر از این کیسه‌های هوا سیستم‌هایی هستند که تلاش می‌کنند هرگز دچار شرایط اضطراری از جمله تصادف نشوید. فناوری‌هایی چون: DTC، BA، EBV، EBD، DSC، CBC و ABS و همچنین سیستم کلید هوشمند، ترمزهای دیسکی، قفل خودکار در، ستون جمع‌شونده فرمان، قفل فرمان و سیستم ضر سرقت.

    تجربه رانندگی با X3؛ در یک کلام لذت‌بخش

    توصیف رانندگی با ایکس تری همانند خودروهای دیگر ممکن نیست اما اگر تجربه رانندگی با مدل‌های مختلف بی ام و را در ایران داشته باشید، باید بگوییم تفاوت چندانی را حس نخواهید کرد. نیروی پیشرانه X3 توسط یک جعبه دنده ۸ سرعته تیپ ترونیک با امکان تعویض دستی دنده‌ها به هر چهار چرخ این خودرو منتقل می‌شود و تجربه رانندگی لذت‌بخشی را برای شما ایجاد می‌کند. از سوی دیگر امکاناتی چون تنظیم برقی ستون فرمان، صندلی برقی راننده، کروز کنترل، قدرت کمکی الکترومکانیکی در فرمان و دکمه‌های کاربردی روی فرمان، کار راننده را آسان می‌سازند.

    مزایای اجاره بی ام و X3

    تنوع خودروها در مراکز رنت خودرو بسیار بالا است اما بی ام و X3 یکی از گزینه‌های بسیار عالی برای انواع سفرهای درون‌شهری و برون‌شهری است و سلیقه‌های متنوعی را نیز پوشش می‌دهد، زیرا این خودرو هم لوکس و زیبا و هم اسپرت است. همچنین می‌توانید از آن به‌عنوان یک خودرو شهری و در عین‌حال نیمه‌آفرودی استفاده کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بی ام و X3”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *