اجاره بی ام و ۵۲۸

اجاره روزانه از:
۵.۰۰۰.۰۰۰ تومان

مشخصات خودرو

تاریخ رزرواسیون*
نام*
شماره تماس *
امکانات اضافی
بیمه *
نوع بیمه ماشین شما
بیعانه اولیه برای رزرو:
تومان
امکانات خودرو
  • کروز کنترل
  • سنسور پارک
  • سنسور باران
  • ترمز پارک برقی
  • دوربین دنده عقب
  • مانیتور
  • کنترل پایداری
  • کیلس استارت
  • گرمکن صندلی جلو
  • گرمکن صندلی عقب
  • سانروف
  • بلوتوث

رنت بی ام و ۵۲۸

اجاره بی ام و 528 در تهران با شرایط عالی و قیمت مناسب در حامی رنت – اجاره بی ام و 528 روزانه ، هفتگی ، تخفیف ویژه برای کرایه ماهانه BMW 528

جهت رزرو خودرو و دریافت مشاوره اجاره با مشاوران 24 ساعته ما تماس بگیرید و یا از طریق فرم زیر رزرو خود را کامل کنید.

بی ام و سری ۵ از سرزمین جرمن ها محبوب همه سنین

بی ام و سری پنج با کد اتاق F10 از پر فروش ترین سری های بی ام و در بازار ایران می باشد . بعد از گذشت ده سال از ورود سری F10  به بازار همچنان محبوب ترین باواریایی در ایران می باشد . سری ۵ را می توان پرفروش ترین خودروی لوکس و گران قیمت بازار دانست . در این کلاس خودرویی فقط بنز E-class را رقیب خود در بازار ایران می بیند . این خودرو از نظر امکانات رفاهی و فنی از خودروهای خوب به شمار میرود . موتور ۲ لیتیری با توربو شارژ ۲۴۱ اسب بخار قدرت را به چرخ های این خودرو می رساند . گیربکس  حالته هوشمند سری ۵ لذت رانندگی با این خودروی لاکچری افزایش داده است . اگر به دنبال یک خودروی لوکس و تشریفاتی هستید که هزینه آن بالا نباشد ، پیشنهاد ما به شما بی ام و ۵۲۸ می باشد . در این رنج این قیمت بین خودروهای سدان ، بی ام و سری ۵ را می توان بی رقیب معرفی کرد .

بی ام و ۵۲۸ | یک سدان لوکس برای مسافرت‌های خانوادگی و تشریفات

در نگاه اول چیزی که به ذهن می‌رسد این است؛ بی ام و تلاش کرده است خودرویی بسازد که هم جوان‌پسند باشد و هم لوکس. خودرویی برای عاشقان سفر به همراه دوستان و نیز خودرویی برای سفرهای خانوادگی و حتی تشریفات. از سوی دیگر باید بپذیریم در این طراحی، برجسته‌سازی خصلت‌های لوکس بیشتر از خصلت‌های اسپرت بوده است. بی ام و ۵۲۸ بر اساس قوانین واردات خودرو در ایران توانست در کشور ما نیز خودی نشان بدهد و ما می‌توانیم این خودرو را برای مقاصد مختلف از شرکت‌های رنت خودرو اجاره کنیم. در این مطلب با ویژگی‌‌‌های این سدان بی ام و آشنا می‌شویم.

نقد و بررسی بی ام و ۵۲۸

این قابل قبول است که بسیاری از خودروهای بی ام و سری ۵ از نظر ویژگی‌های فنی نسبت به ۵۲۸ دارای برتری‌هایی هستند اما این خودرو با موتور توربوشارژ خود توانسته است ضعف ناشی از قانون حجم موتور زیر ۲.۵ لیتر در ایران را به شیوه‌ای دیگر جبران کند. در ادامه با ویژگی‌های این سدان محبوب آشنا می‌شویم.

مشخصات فنی بی ام و ۵۲۸

سدان ۵۲۸ بی ام و دارای یک گیربکس ۸ دنده اتوماتیک استپ ترونیک و موتوری با حجم ۱۹۹۷ سی سی است. این موتور ۴ سیلندر و دارای ۱۸ سوپاپ است و می‌تواند ۲۴۵ اسب بخار را در ۶۵۰۰ دور و گشتاوری معادل ۳۵۰ نیوتن‌متر را در ۴۸۰۰ دور تولید کند. سدان نیمه‌اسپرت و نیمه‌لوکس بی ام و دارای شتاب صفر تا صد ۶.۲ ثانیه و حداکثر سرعت ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت است. ما معتقدیم با ویژگی‌های موتور، دستیابی به این سرعت و شتاب نیز نشان‌دهنده مهندسی عالی بی ام و است.

ایمنی در سدان ۵۲۸ بی ام و؛ امکانات سفری بدون دلهره

ثبات عملکرد و ایمنی در ۵۲۸ در سطحی بسیار مطلوب قرار دارند. این خودرویی است که می‌توانید با آن به یک سفر خانوادگی یا سفری درون‌شهری بدون کمترین دغدغه بروید. کافی است بدانیم ۵۲۸ در کنار ترمز ضد قفل ABS به ما فناوری‌های دیگری را نیز ارائه می‌دهد که عبارتند از : BA ، CBC ، HDC ، DSC و DTC. اما صحبت از ایمنی بدون اطلاع از کیسه‌های هوا کامل نمی‌شود؛ پس آن را با هم مرور می‌کنیم: کیسه هوای سرنشینان جلو، کیسه هوای پرده‌ای، کیسه هوای جانبی و کیسه هوای مخصوص پیشانی مسافران.

تجهیزات رفاهی در ۵۲۸

سدان لوکس ۵۲۸ فهرست بلندی از امکانات رفاهی را در اختیار سرنشینان خود می‌گذارد. سیستم iDrive بی ام و با کنترلر اختصاصی تنها یکی از این امکانات که خود مجموعه از آپشن‌ها را شامل می‌شود. نمایشگر اصلی ۱۰.۲ اینچی تمامی این آپشن‌ها را به شما نشان می‌دهد. سیستم سرگرمی در این خودرو با قدرت سیستم صوتی ادغام شده و شما می‌توانید موسیقی دلخواه خود را با بیشتر فرمت‌ها و با صدای باکیفیت به کمک ۹ بلندگو و ساب‌ووفر در طول سفر بشنوید. برخی امکانات رفاهی دیگر این خودرو عبارتند از: شیشه‌‌های سولار – امکان نمایش اطلاعات روی شیشه‌ جلو – قابلیت جی پی اس – امکان پخش سی دی و دی وی دی – نشانگر اطلاعات خودرو – نشانگر وضعیت سیستم تعلیق – نمایش اطلاعات موتور و جعبه دنده

طراحی بیرونی؛ نمایش یک سدان مغرور

بی ام و ۵۲۸ دارای همان جلو پنجره‌ محبوب بسیاری دیگر از  محصولات این کمپانی است. هرچند اندکی به نفع طراحی خاص نمای جلو در این مدل، تغییر شکل داده است. سپر تا حدودی پهن است اما دماغه خودرو که جلوپنجره را در برگرفته با شیبی ملایم از کاپوت تا روی سپر آمده و ظاهری تهاجمی به خودرو داده است. همین ویژگی وقتی با چراغ‌های جلو که اندکی بالاتر از برخی مدل‌های دیگر هستند، ادغام می‌شود، حالتی مغرور و لوکس به نمای جلوی ۵۲۸ داده است. کاپوت ۵۲۸ بلند و دربردارنده چهار خط است که ظاهری عضلانی برای آن ایجاد کرده‌اند.

طراحی داخلی ، شیک و دلخواه

برای طراحی داخلی در سدان ۵۲۸ از موادی باکیفیت از انواع چرم، فوم و پلیمر استفاده شده است. این طراحی زرق و برق‌دار نیست اما خودنمایی ویژه خود را دارد و این همان چیزی است که ما به آن، “خویشتن‌داری لوکس” می‌گوییم. اطلاعات مسیر و موتور با دو شکل آنالوگ و دیجیتال در اختیار راننده قرار می‌گیرند و تمرکز راننده را نیز برهم نمی‌زنند. داشبورد این خودرو شیک است و در عین حال دسترسی‌ها به آسانی فراهم شده است.

راحتی سرنشینان در کابین و فضای مناسب برای بار

صندلی‌های ۵۲۸ امکان یک مسافرت طولانی را با راحتی کامل برای سرنشیان ایجاد می‌کنند. البته سرنشینان در ردیف عقب، فضای بیشتری دارند و این نعمتی برای کودکان بازیگوش و امکانی برای یک سفر شاد و راحت دوستانه است. همچنین در سدان ۵۲۸ بی ام و برای بار، ۱۴ فوت مکعب فضا وجود دارد که برای هر مسافرتی کافی به نظر می‌رسد.

تجربه رانندگی با بی ام دبلیو ۵۲۸

هفتاد لیتر ظرفیت مخزن سوخت، یک موتور توربوشارژ و فرمانی خوش‌دست، فقط به راننده‌ای نیاز دارند که انتظار یک سفر لدت‌بخش را در مسیرهای کوتاه و بلند داشته باشد. سنسور پارک، سنسور مه، سنسور باران، کروز کنترل، سیستم دید در شب و مهندسی بی ام و در موتور؛ این خودرویی نیست که شما از رانندگی با آن خسته شوید.

مزایای اجاره بی ام و ۵۲۸

با توجه به طراحی مهندسان آلمانی، فناوری‌های گوناگون و تجهیزات رفاهی، بی ام و ۵۲۸ یک خودرو اعتیادآور است و ممکن است نخواهید پس از اجاره، سوییچ آن را پس بدهید. هرچند فرصت اجاره مجدد آن برای شما فراهم می‌شود. سیستم تعلیق و هندلینگ این مدل بسیار عالی است و شتابی مناسب دارد. در مجموع باید بگوییم این خودرو برای نوع مسافرتی در داخل و بیرون شهر عالی است.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بی ام و ۵۲۸”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *