اجاره بنز ای ۲۰۰

(1 بررسی مشتری)

اجاره روزانه از:
۱۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان

مشخصات خودرو

تاریخ رزرواسیون*
نام*
شماره تماس *
امکانات اضافی
بیمه *
نوع بیمه ماشین شما
بیعانه اولیه برای رزرو:
تومان
امکانات خودرو
  • کروز کنترل
  • سنسور پارک
  • سنسور باران
  • رادار تصادف
  • دوربین دنده عقب
  • مانیتور
  • کنترل پایداری
  • گرمکن صندلی جلو
  • سانروف
  • بلوتوث

رنت بنز ای ۲۰۰

اجاره مرسدس بنز ای 200 در تهران با شرایط عالی و قیمت مناسب در حامی رنت – اجاره بنز E200 روزانه ، هفتگی ، تخفیف ویژه برای کرایه ماهانه Mercedes Benz E200

جهت رزرو خودرو و دریافت مشاوره اجاره با مشاوران 24 ساعته ما تماس بگیرید و یا از طریق فرم زیر رزرو خود را کامل کنید.

بنز ای ۲۰۰؛ خودرویی لوکس با امکانات بسیار

مدرن، لوکس و اسپرت، صفت‌هایی هستند که می‌توانیم به مرسدس بنز ای ۲۰۰ نسبت بدهیم. این خودرو در طراحی داخلی نیز بسیار شیک است و هرنوع تجهیزات رفاهی برای سرنشینان آن فراهم شده است. بدون شک E200 را می‌توانیم یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی افراد مختلف از سنین و اقشار مختلف برای اجاره خودرو بدانیم زیرا خودرو توانسته است سلیقه‌های گوناگونی را پوشش بدهد. در این مطلب با ویژگی‌های این خودرو آشنا می‌شویم.

نسل‌های مختلف بنز ای ۲۰۰

کمپانی مرسدس بنز در سال ۱۹۹۳ تولید نخستین نسل از بنز E200 را آغاز کرد. سدانی که تاکنون صدها هزار نسخه از آن به فروش رسیده است. بنز E200 همچنین دارای ویژگی‌هایی است که آن را در جایگاهی برتر از مدل‌های دیگر سری E و سری C مرسدس قرار می‌دهد.

نقد و بررسی مرسدس بنز ای ۲۰۰

بدون شک بین انواع مدل‌های ای ۲۰۰ تفاوت‌هایی وجود دارد اما مشابهت‌ها نیز بسیار زیاد هستند. این سری از نظر ظاهری حالتی تهاجمی دارد که در ترکیب با ویژگی‌های لوکس و مشخصات فنی، شاهکار مهندسی آلمانی بنز را به رخ می‌کشد. با این وجود در این کلاس، خودروهای مختلفی نیز در مدل‌های سدان، واگن، کوپه و کابریولت ارائه شده‌اند. ما در ادامه سدان ای ۲۰۰ را با تمرکز بر مدل‌های سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۳ با هم بررسی می‌کنیم.

مشخصات فنی بنز E200

بنز ای ۲۰۰ را در ایران تنها می‌توان با خودروهایی مانند بی ام و سری پنج مقایسه کرد. این خودرو دارای مشخصات فنی بسیار عالی است. زیر کاپوت ای ۲۰۰ مدل ۲۰۱۱ یک پیشرانه چهار سیلندر توربو با حجم ۱۷۹۶ سی سی وجود دارد. این موتور می‌تواند نیرویی معادل ۱۸۱ اسب بخار را در ۵۲۵۰ دور و گشتاور ۲۷۰ نیوتن‌متر را در ۱۸۰۰ دور تولید کند. همچنین گیربکس این خودرو از نوع ۵ دنده اتوماتیک و تیپ ترونیک با قابلیت تعویض دستی است.

طراحی بیرونی؛ هم اسپرت هم تشریفاتی

تمام ویژگی‌های یک مرسدس بنز کلاسیک را به‌روزرسانی کنید تا به طراحی بیرونی ای ۲۰۰ برسید. هماهنگی در این طراحی در اوج خود قرار دارد. جلوپنجره این خودرو همان حالت سنتی بنز را حفظ کرده و در به‌روزرسانی خود آن را کمی کشیده و باریک ساخته است. در بدنه خودرو نیز خطوطی وجود دارد که ظاهری عضلانی و قدرتمند به خودرو بخشیده است. چراغ‌های جلو نیز طوری طراحی شده‌اند که علاقمندان سبک مدرن را راضی می‌کند.

طراحی داخلی؛ فراتر از انتظار

مرسدس بنز ای ۲۰۰ از یک طراحی داخلی مثال‌زدنی برخوردار است. این خودرو در طراحی داخلی چنان لوکس است که آن را به گزینه‌ای عالی برای تشریفات، ترانسفر فرودگاهی و قرارهای تجاری مبدل می‌کند. همچنین راحتی کامل را برای سفرهای بیرون از شهر برای سرنشینان فراهم می‌کند. در طراحی داخلی از بهترین متریال‌های موجود استفاده شده و سیستم سرگرمی چند رسانه‌ای آن بسیار عالی است. همچنین این خودرو دارای یک نمایشگر دوگانه ۱۲.۳ اینچی است. بد نیست برای علاقمندان به مدل ۲۰۱۱ بگوییم که فضای داخلی این مدل نسبت به قبل محافظه‌کارانه‌تر و همچنین لوکس‌تر است. گوشه‌های تیز و خطوط در این مدل، نسبت به مرسدس بنز E  کلاس ۲۰۱۰ ظاهری لوکس‌تر داده است که به خوبی با نمای بیرونی مطابقت دارد. همچنین در همه مدل‌ها طرح‌های سطوح چوبی، فلزی و پلاستیکی به همراه امکانات و گزینه‌های شخصی‌سازی در کابین وجود دارد.

راحتی در کابین و فضای بار

کابین مرسدس بنز ای ۳۰۰ به‌گونه‌ای طراحی شده است که در سرعت‌های بالا هیچ صدای اضافی نمی‌شنوید و همچون قایقی است که روی جاده‌ها می‌لغزد و بدون تکان‌های اضافی در جاده پیش می‌رود. صندلی کاملا جادار و مجهز به ماساژور هستند و در سفرهای طولانی هرگز احساس خستگی نمی‌کنید. همچنین ای ۲۰۰ به‌عنوان یک سدان لوکس دارای فضای بسیار عالی برای بار در صندوق عقب است که هم برای سفر و هم برای تشریفات مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 تجهیزات رفاهی در بنز ای ۲۰۰

فهرست آپشن‌های پایه در ای ۲۰۰ آنقدر بلند است که برای تجهیزات سفارشی جای چندانی باقی نمی‌ماند. گرم‌کن و سردکن صندلی‌های جلو، روکش چرمی صندلی‌ها، سیستم صوتی تجهیز شده به نه عدد بلندگو، نورپردازی داخلی با امکان تغییر رنگ، تهویه مطبوع با کنترل اتوماتیک و کنترل چهارگانه در حالت سفارشی، سقف پانوراما در حالت سفارشی و آینه برقی با گرمکن برخی از این تجهیزات هستند.

ایمنی در ای ۲۰۰؛ پایان هرگونه نگرانی

خودرو مرسدس ای ۲۰۰ توانسته است هرنوع نگرانی را برای سرنشینان خود از بین ببرد. این ویژگی‌ با استفاده از فناوری‌های روز دنیا در ایربگ، ترمز، بدنه قوی و فناوری‌های کمکی دیگر فراهم شده است. در این خودرو ۹ ایربگ در زمان تصادف به کمک سرنشینان می‌آیند. علاوه‌بر این کیسه‌های هوا، تجهیزات و سیستم‌های ترمز و پایداری خودرو از انواع بی‌ای‌اس، ای‌اس‌پی و Adaptive Brake و سیستم نظارت بر فشار باد لاستیک‌های خودرو تامین ایمنی شما را برعهده دارند. این خودرو حتی مجهز به سیستم کمکی فرمان و ترمز اضطراری اتومات است. فناوری‌های ایمنی در این خودرو به این موارد ختم نمی‌شود و شامل فهرستی طولانی است. برای مثال این خودرو از دارای سیستم تشخیص برخورد است که در هنگام احساس خطر تصادف، بالشتک‌های کناری صندلی جلو را به مرکز خودرو نزدیک می‌کند. بنابراین تاثیر ضربات در تصادف کاهش می‌یابد.

تجربه رانندگی با مرسدس بنز E200

رانندگی با ای ۲۰۰ بدون شک یک تجربه فراموش‌نشدنی است. سیستم Command در این خودرو گزینه‌های گوناگونی را در اختیار راننده قرار می‌دهد. هرچند یادگیری اولیه کمی زمان‌بر است اما لذت رانندگی وصف‌ناپذیری را ایجاد می‌کند. در ضمن اگر در زمان پارک دچار مشکل هستید، سیستم پارک اتومات در ای ۲۰۰ باعث می‌شود پارک دوبل و ستونی را به‌راحتی انجام دهید. برخی امکاناتی که در زمان رانندگی با ای ۲۰۰ به کمک شما می‌آیند عبارتند از : وجود پنج حالت رانندگی مختلف – حساسیت بالای فرمان به سرعت – سیستم  Attention Assist – نشان‌دهنده دمای محیط – سنسور باران – چراغ‌های LED – سیستم Steer Control – کروز کنترل

مزایای اجاره مرسدس بنز ای ۲۰۰

اگر به فکر یک سفر بی‌نظیر و به‌دور از هرگونه مشکل و دغدغه نسبت به ایمنی خودرو هستید؛ اگر به‌دنبال یک خودرو لوکس و گران‌قیمت برای تشریفات هستید؛ اگر می‌خواهید به یک قرار تجاری برسید و اگر می‌خواهید در خیابان‌های شهر و جاده‌ها از مهندسی بی‌نظیر مرسدس بنز لذت ببرید، ای ۲۰۰ یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی شما است. این خودرو بدون شک یک تجربه رانندگی فراموش‌نشدنی را در اختیار شما قرار خواهد داد و سفری لذت‌بخش را برای همراهان شما ایجاد خواهد کرد.

1 دیدگاه برای بنز ای ۲۰۰

  1. کاوه شهبازی

    بی نظیره بنز باشه اصلا خاور باشه ! خییلی خوبه این ماشین

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *