اجاره خودرو کروک

اجاره خودرو کروک برای همه کسانی که به دنبال ماشین های پر زرق و برق هستند می تواند جذاب و فریبنده باشد. این ماشین ها علاوه بر ظاهر اسپرتی که دارند می توانند بهترین انتخاب برای کسانی باشد که می خواهند برای تبلیغات و صفحات شخصی شان در فضای مجازی ویدیو های خاص داشته باشند.

ماشین کروک یا (convertible cars) به آن دسته از خودرو ها می گویند. که سقف آن ها امکان تغییر حالت به باز و بسته را دارد. در واقع ماشین های کروک سقف های متنوعی دارد، برخی از آن ها از جنس پارچه هستند و امکان تا شدن دارند، برخی دیگر دارای سقف هایی با قابلیت جدا شدن هستند و در نهایت گروه دیگری از آنها که سقف های جمع شونده دارند.

اجاره خودرو کروک

تاریخچه ماشین کروک

هرچند که ماشین ها بیشتر برای رفع نیاز استفاده می شوند اما اگر شما به دنبال اجاره خودرو کروک هستید، پس حتما به دنیای اتومبیل علاقه دارید و بد نیست حالا با هم به سراغ تاریخچه این اتومبیل ها برویم.

از جالب ترین دانستی ها درمورد کروک این است. که نمی توانیم بگوییم که نقطه شروع تولید این خودرو ها کجا بوده است، چرا که همه ماشین هایی که در سال های ابتدایی شروع صنعت خودرو تولید می شدند، سقف نداشتند و به نوعی اتومبیل کروک محسوب می شدند.

اواخر قرن نوزدهم میلادی بود که سقف های پارچه ای به ماشین ها اضافه شد. اما در سال های ۱۹۲۰ تا ۱۹۳۹ با تولید بیشتر خودرو های سقف دار. ماشین های کروک به اتومبیل های لاکچری و خاص تبدیل شدند.

اما در سال ۱۹۳۹ کمپانی خودرو سازی Plymouth  اولین خودرو با سقف متحرک یا (convertible) را به بازار عرضه کرد. با بالاتر رفتن قدرت موتور خودروها و همینطور اضافه شدن امکانات گوناگون شرکت مجبور به طراحی های جدیدی برای ماشین های کروک شدند. امروز در بازار خودرو مدل های متنوعی از ماشین هایی با سقف متحرک با قابلیت های متفاوتی وجود دارد.

بهترین اتومبیل ها با سقف متحرک

اگر قرار باشید از بین ماشین های کروک موجود در بازار به سراغ بهترین ها (هرچند که اغلب این ماشین ها برای اجاره خودرو کروک در ایران موجود نیست) برویم نام های آشنایی را در این لیست می بینیم، با هم نگاهی به لیست بهترین ماشین های کروک در سال ۲۰۲۱ می اندازیم:

  1. Ford Mustang
  2. Chevrolet Camaro
  3. Mazda MX-5 Miata
  4. Mini Cooper
  5. Volkswagen Beetle
  6. Fiat 124 Spider
  7. Fiat 500
  8. BMW 428i
  9. BMW 328i
  10. Mercedes-Benz E350
اجاره ماشین های کروک

اجاره خودرو کروک در ایران

کمی بالاتر به تاریخچه و انواع شکل های ماشین های کروک اشاره کردیم. اما اگر شما قصد کرایه ماشین کروک در ایران را داشته باشید، انتخاب های زیادی پیش روی شما نیست.

ما در موسسه کرایه خودرو حامی رنت از بین اتومبیل های کروک با توجه به محدودیت که در تردد برخی خودرو های خاص در کشور وجود دارد پیشنهاد های خوبی را از کمپانی های بنز، بی ام و همینطور پورشه برای شما داریم.

چه کسانی به سراغ اجاره خودرو کروک می روند؟

اگر برای اجاره خودرو هنوز مدل خاصی را در نظر ندارید؟ می‌توانید با مشاوران ما در حامی رنت تماس بگیرید و احتمالا اولین سوالی که آن ها از شما می پرسند این است: برای چه منظوری نیاز به خودرو دارید؟

مسلما اگر قصد سفرهای جاده ای طولانی را دارید، به سراغ جاده های خاکی اطراف شهر می روید، یک ماشین کروک انتخاب شما نیست.

اما اگر قرار است همه سرها در اولین ورود به سمت شما بچرخد، اگر قرار است، یک کلیپ خاص برای خودتان یا شرکتتان بسازید، یا اینکه در یک روز بهاری با اجاره خودرو در تهران از هوای نوروزی در اتوبان های خلوت لذت ببرید، بهترین انتخاب ماشین های بدون سقف است.

حامی رنت و تنوع در اجاره خودرو

موسسه حامی رنت بیش از یک دهه است که در حوزه رنت کار فعالیت می کند و با تجربه به دست آمده در این سال ها توانسته تا امروز برای پاسخ به نیازهای مشتریان تلاش بسیاری کند. از جمله این تلاش ها جمع آوری مجموعه ای متنوع با بیش از ۷۴ دستگاه خودرو است. در این مجموعه متنوع از اتومبیل ها می توانید به سراغ اجاره خودرو کروک بروید.

برای اطلاع از موجودی امروز خودروها همین حالا با همکاران ما در حامی رنت تماس بگیرید. مشاوران ما شما را در امر انتخاب و مدل خودرو و همچنین نوع قرارداد شمارا همراهی خواهند کرد.

اولین نفری باشید که رای میدهید