اجاره خودرو سدان

اجاره خودرو سدان متدوال ترین نوع کرایه ماشین است، اتومبیل های سالون (sedan) از جمله پرفروش ترین اتومبیل های جهان هستند. این ماشین ها را عده ای با نام صندوق دار نیز می شناسند.
هرچند که سدان ها یکی از قدیمی ترین و اصلی ترین کلاس های خودرویی هستند، اما تا امروز طراحی های مدرن و بسیار جدیدی بر اساس آن انجام شده است، به طوری که برخی عقیده دارند همه خودرو سازان موفق ، کار خود را از تولید و طراحی سدان شروع کرده اند.

ویژگی اتومبیل های سدان

ماشین های سدان تمامشان ۴ در و حداقل ۴ صندلی دارند. صندوق آن ها حتما مجزاست و از پشت خودرو باز می شود. به ماشین های سدان خودرو شهری یا خانوادگی هم می‌ گویند و به دلیل کارایی و تنوع بالا دربین همه اقشار جامعه علاقه مندان خود را دارد.

برای اجاره خودرو سدان در انتخاب دست شما بازتر از انواع دیگر ماشین است. می توانید انتخاب های متنوعی از میان انواع مدل های کمپانی های مختلف داشته باشید.

اجاره خودرو سدان

اجاره خودرو سدان برای چه کسانی مناسب است؟

انتخاب نوع خودرو در زمان کرایه بیشتر از هر چیز به سلیقه شما ارتباط دارند، هرچند گاهی به دلیل سیاست های سازمانی یا پروتکل های تشریفات خودرو انتخاب های محدودتری نسبت به دیگران خواهید داشت. اما به طور کلی به جز این موراد خاص هیچ محدودیتی در انتخاب وجود ندارد.

اگر همین امروز قصد رنت ماشین کردید و با حامی رنت تماس گرفتید، مشاوران ما با توجه به شرایط و نیاز شما می توانند بهترین انتخاب را به شما معرفی کنید.

تصور کنید، شما برای استقبال شریک آینده کاری تان می روید. برای راحتی او حتی به سراغ اجاره خودرو در فرودگاه امام خمینی رفتید، چه انتخابی خواهید داشت؟ یک خودروی کوپه اسپرت؟ یا یکی از مدل های شاسی بلند ؟

پیشنهاد ما به شما اجاره خودرو سدان است، ماشینی شیک، راحت و رسمی، همانطور که لایق برند شخصی شماست.

شاید هم به لحاظ هزینه ای محدودیت بیشتری داشته باشید. در این صورت شما می توانید با کرایه اتومبیل سدان انتخاب بهتری داشته باشید تا یک خودروی کوپه یا شاسی بلند.

شرایط و مدارک لازم برای اجاره خودرو سدان

ما در حامی رنت تلاش کرده ایم تا راهی ساده و روندی پر سرعت برای کرایه اتومبیل را برای شما رقم بزنیم. کافی است شرایط زیر را داشته باشید تا بتوانید به اجاره خودرو سدان از میان انواع مدل های ماشین بپردازید

  • حداقل ۱۹ سال سن داشته باشید.
  • دارای مدرک معتبر شناسایی باشید.
  • مدرک معتبری از محل سکونتتان داشته باشید یا اینکه با سفته و چک مبلغ ودیعه را بپردازید.

به همین سادگی می توانید به سراغ ماشین های مجموعه حامی رنت بروید و از یک سواری مطمئن لذت ببرید.

اجاره ماشین سدان

حامی رنت مرجعی مطمئن برای کرایه ماشین

مرکز کرایه ماشین حامی رنت با تجربه بیش از ده سال در امر کرایه انواع اتومبیل و با در اختیار داشتن بیش از ۷۴  دستگاه خودرو مختلف تا امروز توانسته به خوبی به نیازهای مخاطبان خود پاسخ دهد.

حامی رنت همچنین تا امروز تلاش کرده تا با کوتاه کردن مسیر اجاره خودرو به ویژه در بحث اجاره خودرو سدان خدمات گوناگونی از جمله ترانسفر فرودگاهی و تشریفات خودرو به همه سلایق و نیاز ها پاسخ دهد.

برای اطلاع از موجودی روز اتومبیل ها همینطور ویدیو های مربوط به خودروهای مجموعه و ارتباط با مشاوران ما می توانید از طریق صفحات ما درشبکه های اجتماعی و همچنین تماس با حامی رنت همین امروز اقدام کنید.

۵ از ۱ امتیاز