اجاره پورشه پانامرا

اجاره روزانه از:
۱۵.۰۰۰.۰۰۰ تومان

مشخصات خودرو

تاریخ رزرواسیون*
نام*
شماره تماس *
امکانات اضافی
بیمه *
نوع بیمه ماشین شما
بیعانه اولیه برای رزرو:
تومان
امکانات خودرو
  • کروز کنترل
  • سنسور پارک
  • سنسور باران
  • استارت دکمه
  • ترمز پارک برقی
  • دوربین دنده عقب
  • مانیتور
  • تنظیم ارتفاع
  • کنترل پایداری
  • گرمکن صندلی جلو
  • سانروف
  • بلوتوث

رنت پورشه پانامرا

اجاره پورشه پانامرا در تهران با شرایط عالی و قیمت مناسب در حامی رنت – اجاره پورشه پانامرا روزانه ، هفتگی ، تخفیف ویژه برای کرایه ماهانه Porsche Panamera

جهت رزرو خودرو و دریافت مشاوره اجاره با مشاوران 24 ساعته ما تماس بگیرید و یا از طریق فرم زیر رزرو خود را کامل کنید.

پورشه پانامرا ۴S؛ یک سدان چابک

پورشه پانامرا ۴S یک سدان اسپرت است. این یعنی ما با خودرویی چهار در و صندوق‌دار روبه‌رو هستیم که ظاهری اسپرت یا جوان‌پسند دارد. پورشه پانامرا یک سدان بسیار لوکس با ظرفیت چهارسرنشین و ویژگی‌های یک خودروی کوپه و عقب هاچ‌بک است. این خودرو یکی از بهترین انتخاب‌ها برای سفرهای لوکس درون‌شهری در مسافت‌های کوتاه و بلند و سفرهای بیرون از شهر در مسافت‌های نه‌چندان طولانی است. این خودرو چشم هربیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. در این مطلب با این سدان چابک آشنا می‌شویم.

پانامرا ۴S؛ یک خودرو لوکس برای همه سلیقه‌ها

پانامرا ۴S سدانی با ظرفیت چهارسرنشین و فضای داخلی مناسب و راحت است که آن را به خودرویی مناسب برای یک سفر لوکس خانوادگی تبدیل می‌کند. این خودرو همچنین یک سدان لوکس جوان‌پسند است که سفر به‌همراه دوستان را برای شما لذت‌بخش می‌کند. برای مقایسه این سدان را می‌توان یک جایگزین عالی برای مرسدس بنز کلاس S، BMW سری ۷ و آئودی A8 دانست. همچنین وقتی پانامرا را در میان رقبای آن از BMW، مرسدس بنز و آئودی پارک کنید، این پورشه است که برجسته است؛ همان پورشه‌ای که می‌خواهید سوار آن شوید و رانندگی با آن را تجربه کنید.

نقد و بررسی پانامرا ۴S

پانامرا توسط کمپانی نامدار آلمانی پورشه تولید می‌شود که همواره بر طراحی و ساخت خودروهای اسپرت و لوکس شهرت دارد. این کمپانی از نخستین سری پانامرا در سال ۲۰۰۹ میلادی در سیزدهمین نمایشگاه خودرو شانگهای رونمایی کرد. پانامرا همچنین اولین سدان چهاردر این کمپانی بود. واردات پانامرا به ایران از سال ۲۰۱۰ شروع شد و تا سال ۲۰۱۳ ادامه داشت. به‌همین دلیل این خودرو در حال حاضر یکی از گران‌ترین خودروهای بازار ایران است. در ادامه با ویژگی‌های این خودرو آشنا می‌شویم.

آن‌چه پانامرا ۴S در اختیار شما قرار می‌دهد

مدل پانامرا ۴S دارای یک پیشرانه ۴.۸ لیتری قدرتمند است که قدرتی معادل ۴۲۰ اسب بخار ایجاد می‌کند. این یک خودرو ۸ سیلندر است که موتور پرقدرت و ویژگی‌های طراحی آن باعث شده است بتواند به شتاب ۰ تا ۱۰۰ معادل ۵ ثانیه دست یابد. حداکثر سرعت ایت مدل ۲۸۵ کیلومتر در ساعت است.

تجربه رانندگی با پورشه پانامرا ۴S

اگر با لذت رانندگی با پانامرا آشنا شوید قطعا نمی‌توانید از آن دل بکنید. پانامرا فقط کمی کوچک‌تر از ب ام و سری ۷ است و یک سدان اسپورت کلاس جهانی را با سواری راحت یک خودرو لوکس هماهنگ کرده است. این هماهنگی نیاز به دقت بسیار بالا در مهندسی داشته است. کمپانی پورشه بدنه پانامرا را از مواد سبک وزن می‌سازد و موتور را تا حد امکان پایین و عقب قرار می‌دهد. سیستم تعلیق قابل تنظیم پانامرا نیز می‌تواند یک سواری نرم اما پایدار را ناگهان به یک سواری بسیار سریع و با شتاب بالا مبدل کند.

فضای بار و سرنشینان؛ در یک کلام عالی!

پانامرا ۴S از بیرون یک خودرو جمع‌وجور به‌نظر می‌رسد اما در داخل فضای بسیار عالی و راحتی را برای سرنشینان ایجاد کرده است و این بی‌شک جادوی مهندسی کمپانی پورشه است. پانامرا واقعا جادار است، با فضای صندلی عقب، فضای پا و نشیمنگاه در مرسدس بنز سدان کلاس S رقابت می‌کند. یک کنسول وسط تمام قد استاندارد، پانامرا را به چهار موقعیت متمایز و راحت برای نشستن تقسیم می‌کند. این خودرو همچنین از نظر فضای بار در صندوق عقب، فضایی مناسب را ارائه می‌دهد زیرا این خودرو اسپرت در عین حال یک سدان است. گنجایش صندوق عقب این خودرو بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ لیتر است که با خوابانیدن صندلی عقب، این فضا نزدیک به هزار لیتر بیشتر می‌شود.

امنیت پورشه پانامرا ۴S؛ آسودگی در سفر

تجهیزات ایمنی در پانامرا فراتر از ویژگی‌های ایمنی اجباری دولت آلمان است که شامل کیسه هوای جلو، کیسه هوای جانبی سرنشین جلو، کیسه هوای زانویی سرنشین جلو و پرده‌های محافظ سر برای همه سرنشینان می‌شود. سیستم‌های ایمنی فعال شامل کمک پارک عقب، ترمزهای ضد قفل، کمربندهای ایمنی کششی و سیستم کنترل پایداری الکترونیکی است.

طراحی بیرونی پانامرا ۴S

ظاهر بیرونی پانامرا برای مهندسان سخت‌گیر خودرو در کلاس جهانی، حالت قطبی دارد. برخی معتقدند در این خودرو مقداری از ویژگی‌های ظاهری فدای راحتی سرنشینان و فضای داخل کابین شده است. برخی معتقدند از کاپوت به بعد عالی است و برخی دیگر تمامی آن را یک تعادل و تکامل در مهندسی می‌دانند. ابعاد بیرونی مانند طول، عرض و فاصله بین دو محور در این خودرو از سدان‌های لوکس سایز متوسط مانند آئودی A6، بی‌ام‌و سری ۵ و مرسدس کلاس E پیشی می‌گیرد. در حالی که بسیار سبک‌تر از سدان‌های بزرگ همرده خود است! پانامرا اولین سدان لوکس چهار در با سپر کامل زیر بدنه است که حتی میل لنگ را می پوشاند. این ویژگی باعث کاهش مقاومت باد می شود. نتیجه نظرات درباره طراحی بیرونی هرچه باشد، این خودرو در میان همرده‌های خود به‌شدت خودنمایی می‌کند.

طراحی داخلی ۴S

پانامرا ۴S کابینی مجلل دارد. تناسب و پرداخت در تمام مدل‌های پانامرا عالی است. درحالی‌که کیفیت لوکس و تقریبا سفارشی آن می‌تواند با برخی از گران‌ترین سدان‌های جهان برابری کند. مواد مورد استفاده برای طراحی داخلی پانامرا درجه یک، با سطوح انعطاف‌پذیر و نرم هستند. تزئینات داخلی در پانامرا دارای روکش کربن، آلومینیوم و یا پنج گزینه چوب واقعی است که توسط خریدار سفارش داده می‌شود. صندلی‌های این خودرو نیز برقی هستند.

تجهیزات پانامرا؛ همان‌طور که انتظار می‌رود!

با هم برخی از تجهیزات پانامرا ۴S را که سفر لذت‌بخشی را برای سرشینان فراهم می‌کند با هم مرور می‌کنیم: صندلی‌های برقی با گرم‎کن و پشت سری‌های فعال در هنگام تصادف، تهویه مطبوع با امکان تنظیم دوگانه درجه حرارت و تنظیم چهارگانه سفارشی، آینه برقی و دارای گرم‌کن، چراغ‌های مه‌شکن جلو و عقب، سنسور باران، سنسور پارک، سیستم کنترل باد تایر، سانروف، کمک‌فنرهای بادی قابل تنظیم ارتفاع، یک جفت جا لیوانی در کنسول جلو، سیستم صوتی بسیار عالی با صدای فراگیر و ۱۴ بلندگو در اطراف.

مزایای اجاره پورشه پانامرا ۴S

می‌خواهید همه چشم‌ها به شما خیره شوند؟ می‌خواهید مسافتی را در کمترین زمان (البته در چهارچوب قوانین راهنمایی و رانندگی) با نهایت ایمنی ممکن طی کنید؟ می‌خواهید یک سفر درون‌شهری لوکس داشته باشید؟ می‌خواهید با اعضای خانواده یا به‌همراه دوستان از سفر با یک خودرو لوکس و در عین حال جوان‌پسند لذت ببرید؟ پورشه پانامرا یک انتخاب مناسب در میان سدان‌های لوکس بزرگ چهار در است. این خودرو می‌تواند چهار بزرگسال را در نهایت راحتی حمل کند و به‌عنوان یک سدان لوکس بدون هیچ قید و شرطی، واجد همه شرایط است. برای اجاره پورشه پانامرا با بهترین قیمت و شرایط با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پورشه پانامرا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *