اجاره پورشه باکستر

(دیدگاه کاربر 1)

اجاره روزانه از:
۱۲.۰۰۰.۰۰۰ تومان

مشخصات خودرو

تاریخ رزرواسیون*
نام*
شماره تماس *
امکانات اضافی
بیمه *
نوع بیمه ماشین شما
بیعانه اولیه برای رزرو:
تومان
امکانات خودرو
  • کروز کنترل
  • سنسور پارک
  • سنسور باران
  • کروک
  • دوربین دنده عقب
  • مانیتور
  • تنظیم ارتفاع
  • کنترل پایداری
  • گرمکن صندلی جلو
  • سانروف
  • بلوتوث
  • رادار تصادف

رنت پورشه باکستر

اجاره پورشه باکستر در تهران با شرایط عالی و قیمت مناسب در حامی رنت – اجاره پورشه باکستر روزانه ، هفتگی ، تخفیف ویژه برای کرایه ماهانه Porsche Boxter

جهت رزرو خودرو و دریافت مشاوره اجاره با مشاوران 24 ساعته ما تماس بگیرید و یا از طریق فرم زیر رزرو خود را کامل کنید.

پورشه باکستر؛ شیک، مجلل و هیجان‌انگیز برای راندن

اجاره خودرو پورشه باکستر یکی از جذاب‌ترین و سرگرم‌کننده‌ترین خودروهایی است که در رنج قیمتی خود موجود است. باکستر نعمتی برای رانندگان توانا و خودرویی برای تشویق کسانی است که هنوز در حال یادگیری هستند. شتاب عالی، هندلینگ خوب و طراحی زیبای بیرونی و داخلی باکستر، آن را به بهترین انتخاب در کلاس خودروهای اسپرت تبدیل کرده است. باکستر یک رودستر شیک دو در است که در هر زمان و مکانی، چشم‌ها را به خود خیره می‌کند. در این مطلب با این ویژگی‌های این پورشه زیبا آشنا می‌شویم.

نقد و بررسی پورشه باکستر

پورشه باکستر یک رودستر جذاب است. این یک خودرو دو سرنشین و دو در با سقف و پنجره جمع‌شدنی است. باکستر خودرویی برای جوان‌ها، جوان‌پسندها، قرارهای تجاری لوکس، سفرهای دوستانه و رمانتیک لاکچری و خودرویی برای لذت بردن از زیبایی‌های مسیر، امکانات خودرو و تجربه رانندگی است. در ادامه با تمرکز بر پورشه باکستر ۲۰۱۴ با این خودرو آشنا می‌شویم.

آن‌چه باکستر در اختیار شما قرار می‌دهد

همه انواع باکستر از طرح دیفرانسیل عقب و گیربکس دستی شش سرعته استاندارد یا گیربکس دستی هفت سرعته خودکار اختیاری به نام PDK استفاده می‌کنند. پورشه همچنین یک سیستم استاپ-استارت خودکار استاندارد برای صرفه‌جویی در مصرف سوخت در زمانی که خودرو ساکن است، ارائه می‌کند. پورشه باکستر ۲۰۱۴ با موتور ۶ سیلندر و آرایش سیلندر خطی می‌تواند ۲۶۵ اسب بخار قدرت را در مدل پایه خود ایجاد کند. باکستر یک خودرو ۶ دنده دستی است که ظرف ۵.۷ ثانیه از صفر تا ۹۶.۵ کیلومتر را طی می‌کند. تعادل کم‌نظیر باکستر در نیروی محرکه ناشی از تنظیم عالی شاسی و بدنه، چیدمان موتور وسط و دقت منحصربه‌فرد مهندسی و سبک پورشه است. ورزن خالص این خودرو ۱۳۰ کیلوگرم است.

ایمنی باکستر؛ در سطحی قابل اطمینان

تجهیزات ایمنی فراوان و مانورپذیری ذاتی پورشه باکستر ۲۰۱۴ فقدان نتایج تست تصادف را جبران می‌کند. زیرا این خودرو در موسسات آلمانی برای تست تصادف بررسی نشده است. کمپانی پورشه امکانات افزایش ایمنی زیادی را در باکستر طراحی کرده است؛ دو کیسه هوای جلو، کیسه هوای جانبی، کیسه هوای پرده‌ای و کیسه هوای قفسه سینه، ترمز ضد قفل و سیستم پایداری و کنترل بسیار توانا.

تجهیزات اضافی؛ گزینه‌های بی‌شمار

پورشه باکستر ۲۰۱۴ با تجهیزات استاندارد فراوان و تعداد بی‌شماری از امکانات اضافی عرضه شده است. موارد استاندارد که در همه باکسترها موجود است، عبارتند از: امکان تنظیم صندلی برقی راننده و سرنشین، بلوتوث صوتی و ادغام با آیفون، ورودی USB و iPod، رادیو ماهواره‌ای SiriusXM، کروز کنترل، نورپردازی محیط و آینه‌های بیرونی گرم‌شونده. یک صفحه نمایش لمسی ۷ اینچی با وضوح بالا که امکان دسترسی به سیستم های صوتی، ناوبری و سایر سیستم‌های مدیریت ارتباط پورشه را فراهم می‌کند از دیگر تجهیزات پورشه باکستر است.

تجربه رانندگی؛ سوئیچ را پس نمی‌دهم!

اگر با یک پورشه باکستر رانندگی می‌کنید، به احتمال زیاد نمی‌خواهید سوئیچ خودرو را پس بدهید. ابعاد جمع‌وجور، طرح‌بندی موتور میانی و جادوی تنظیم سیستم تعلیق پورشه، نیروهای خود را کنار هم می‌گذارند، تا یکی از بهترین تجربه‌های همدستی انسان و خودرو در جاده‌ها را ارائه دهند. این ویژگی‌ها باعث شده است افراد بسیاری با استفاده از روش رنت کار بخواهند رانندگی با این خودرو را تجربه کنند. فرمان برقی باکستر هندلینگ متعادلی را ارائه می‌دهد تا از رانندگی با آن لذت ببرید. در حالی که صدای باد، لاستیک و منابع موتور همگی در باکستر جدید کاهش یافته است، اما همچنان یک خودروی اسپرت موتور وسط است، به این معنا که وقتی با این خودرو سرعت می‌گیرید، صدای موتور را خواهید شنید.

طراحی بیرونی؛ یک برداشت شیک از تم و ارزش‌های پورشه

پورشه باکستر ۲۰۱۴ از نظر ظاهری بدون تغییر چندانی نسبت به سال‌های پیشین ادامه داده است، به غیر از دو رنگ جدید؛ متالیک نقره‌ای رودیوم و متالیک آبی یاقوت کبود، که جایگزین رنگ‌های نقره‌ای پلاتینیوم متالیک و آبی متالیک سال ۲۰۱۳ شدند. باکسترهای قبلی از فرم‌ها و خطوط صاف و گرد استفاده می‌کردند که به همان اندازه که اسپرت بودند، نشانه‌ای بر اغواگری باکستر بودند. Boxster جدید با خطوط واضح‌تر و سبکی متعادل‌تر، تم‌های قبلی Boxster را حفظ می‌کند، اما در عین حال آن‌ها را به‌روزرسانی می‌کند. جلو و کناره‌های خودرو مناطقی هستند که بیشترین تغییرات را دارند؛ با ظاهری تهاجمی‌تر و استحکام بیشتر در زوایای تیز و ورودی‌های هوای بزرگ‌تر.

راحتی فضای داخلی و حجم فضای بار

هر دو صندلی باکستر راحت هستند و فضای شگفت‌انگیزی برای یک ماشین اسپرت دو سرنشینه ارائه می‌دهند. قابلیت تنظیم کافی برای تطابق با اکثریت قریب به اتفاق انواع بدن و قد افراد وجود دارد. فضای زیادی برای قرار دادن وسایل در محفظه سرنشین وجود ندارد و دو صندوق عقب (یکی در جلو و دیگری در عقب) مجموعا ۱۰ فوت مکعب فضای بار را ایجاد کرده‌اند؛ بنابراین باکستر فضای بار گسترده‌ای ندارد.

طراحی داخلی باکستر؛ تعادل و زیبایی همزمان

در داخل کابین Boxster 2014، مواد و چیدمان به طور کلی عالی هستند. سطوح روکش چرمی و یک مجموعه از امکانات کنترل خطی بسیار زیبا که کارکرد خود را به‌خوبی توضیح می‌دهند. پورشه باکستر ۲۰۱۴ راحت و بی صداتر از گذشته است. باکستر تمام عیوب مدل قبلی را بهبود بخشیده است و کابینی آرام‌تر و راحت‌تر با مواد بهتر و تجهیزات استاندارد و در دسترس ایجاد کرده است. باکستر سقف نرم خود را حفظ کرده است و از مزایای آن از جمله وزن سبک و عدم مصرف فضای ذخیره سازی بهره می‌برد.

مزایای اجاره پورشه باکستر

باکستر یک رودستر متعادل و سریع و در عین حال، آسان برای رانندگی است. توازن خوب قدرت، هندلینگ و تجربه رانندگی، پورشه باکستر ۲۰۱۴ را به خودرویی پیشرو در بخش رودسترهای اسپرت کامپکت لوکس تبدیل کرده است. رانندگی با باکستر فوق‌العاده سرگرم‌کننده است؛ موتوری که درست پشت صندلی‌ها آواز می‌خواند؛ باد در داخل کابین می‌وزد و جاده‌ای پرپیچ‌وخم که پیش روی شما قرار دارد. یک سواری عالی و راحتی به‌طور هزمان، هدایایی برای افرادی هستند که این خودرو زیبا را اجاره می‌کنند. برای اجاره خودرو پورشه باکستر با قیمت و شرایط عالی با ما تماس بگیرید.

1 دیدگاه برای پورشه باکستر

  1. علی

    عالی

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *