اجاره خودرو بدون راننده

کرایه خودرو های آمریکایی در حامی رنت

برای اولین بار در تهران و کرج

لیست قیمت اجاره خودرو 

موجود برای رزرو 

کوروت C7

اجاره روزانه از
۵۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان

بی ام و X3

اجاره روزانه از
۴.۸۵۰.۰۰۰ تومان

دانگ فنگ H30

اجاره روزانه از
۱.۵۰۰.۰۰۰ تومان

فورد چلنجر SRT

اجاره روزانه از
۲۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان

پژو ۲۰۶ تیپ ۵

اجاره روزانه از
۹۵۰.۰۰۰ تومان

حراج!

فورد موستانگ شلبی

اجاره روزانه از
۲۵.۰۰۰.۰۰۰ تومان

هیوندای ولستر

اجاره روزانه از
۲.۴۰۰.۰۰۰ تومان

سایپا ساینا

اجاره روزانه از
۸۰۰.۰۰۰ تومان

کیا سراتو کوپه

اجاره روزانه از
۲.۲۰۰.۰۰۰ تومان

هیوندای النترا

اجاره روزانه از
۲.۴۰۰.۰۰۰ تومان

آزرا گرنجور

اجاره روزانه از
۲.۸۵۰.۰۰۰ تومان

بی ام و ۵۲۸

اجاره روزانه از
۵.۰۰۰.۰۰۰ تومان

چرا اجاره خودرو بدون راننده ؟

‌اجاره خودرو بدون راننده، یکی از مهمترین خدمات موسسات کرایه ماشین است. معمولا در این مورد افرادی به سراغ اجاره اتومبیل می روند‌، که ترجیح می دهند خودروی خاصی را سوار شوند. یا اینکه می خواهند در تمام مدت ماشین در اختیار خودشان باشد و بدون نگرانی به مقصد های مختلفی سر بزنند.

از طرف دیگر شما در زمانی که ماشین بدون راننده اجاره می کنید، می‎توانید از مزیت داشتن فضایی شخصی تر و صمیمی‌تر استفاده کنید.

برای یک قرار کاری مهم می‌خواهید آماده شوید. یک خودروی مناسب می تواند تکمیل کننده شما باشد. شاید هم بخواهید تجربه سواری با یک خودروی لوکس را داشته باشید. خودتان پشت فرمان بنشینید. یا اینکه برای کامل کردن یک شب رویایی نیاز به ماشینی مناسب داشته باشید. چه انتخابی بهتر از اجاره ماشین بدون راننده ؟

اجاره خودرو بدون راننده

میخواهید به سفر بروید؟ احتمالا برای کسانی که صاحب ماشین نیستند. گزینه حمل و نقل عمومی (هواپیما، قطار و اتوبوس‌) بهترین گزینه روی میز باشد، اما در مقصد چه می‌کنید؟
فرض کنید به شیراز می روید. به سادگی می توانید جاذبه های شهر را ببینید. اما اگر بخواهید به سراغ پاسارگاد یا تخت جمشید هم بروید آن هم در زمان محدود بدون داشتن اتومبیل در اختیار تا چه اندازه به زحمت می افتید؟ شاید هم از آن دسته افرادی هستید که نه فقط به مقصد بلکه به مسیر هم اهمیت می دهید، دلتان می خواهد گاهی در مسیر زمان بیشتری برای خودتان داشته باشید. یا حتی در هر شهری که دوست داشتید شبی را صرف کنید.
برای همه مسائل فوق بهترین ایده اجاره ماشین بدون راننده است. با این کار شما راحت تر از همیشه می‌توانید برای سفر و گشت و گذارتان تصمیم گیری کنید.

وقتی صحبت از اجاره ماشین بدون راننده می شود یعنی ریش و قیچی دست خودتان است! این خدمات به شما کمک می کند تا برای مراسم عروسی خود بهترین ماشین را رزرو کنید، با ماشین شایسته ای در یک قرار کاری شرکت کنید و حتی صرفاً یک خاطره خوب در یک روز به یادماندنی برای خود رقم بزنید. شاید ماشین لوکس در شرایط فعلی جامعه تا حدودی تبدیل به یک رویا شده اما به راحتی این امکان را خواهید داشت تا بتوانید با مبلغ کم به آرزوی خود دست یابید. حال سوال اینجاست که احتمال تصادف و ایجاد خسارت چه می شود؟ در مورد میزان مسئولیتی که در راستای اجاره خودرو بدون راننده مطرح است بیشتر صحبت خواهیم کرد.

تجربه سواری لوکس با کمترین هزینه

قرار است همه اطرفیانتان از تنوع خودرو های سواری شما تعجب کنند؟ می‌خواهید پیج کاریتان خاص تر از همیشه به نظر بیاید. اما درآمد کافی برای خرید خودرو های لوکس را ندارید؟ برای هر مدت که بخواهید می توانید سوار یکی از خودرو های خاص حامی رنت شوید. با اجاره خودرو بدون راننده بعد از ورود به هر جمعی سرها به سمت شما خواهد چرخید.! شاید هم برنامه‌ای برای سورپرایز عزیزانتان داشته باشید. با این هدیه خاص می توانید این شب ویژه را برای همیشه در ذهن آن ها ماندگارکنید.

شرایط اجاره خودرو

شرایط اجاره ماشین بدون راننده

موسسات گوناگون شرایط مختلفی را برای رنت خودرو در نظر گرفته اند. برخی از آن ها با توجه به بالاتر رفتن هر روزه قیمت اتومبیل شرایط سخت و برخی به طرز عجیبی راحت و ارزان ماشین کرایه می دهند.

اما باید بدانید که هیچ ارزانی بی دلیل نیست. ممکن است همین امروز آگهی اجاره خودرویی که در تهران به سادگی پیدا نمی شود را ببینید و تنها شرطش هم پرداخت هزینه نسبتا ارزان روزانه آن باشد. شما به این آگهی اعتماد می کنید؟

مسلما پاسخ شما خیر خواهد بود. بهترین قیمت الزاما کمترین قیمت نیست. بلکه منطقی ترین قیمت است. شما می توانید برای مطلع شدن از قیمت های مربوط به اجاره خودرو بدون راننده در موسسه حامی رنت همین امروز تماس بگیرید.

در کنار بحث هزینه روزانه خودرو ، کارشناسان می توانند در مورد نوع ودیعه شما و هر بند از قرارداد که نیاز باشد به شما توضیح دهند.

همچنین در مجموعه اجاره خودرو حامی رنت شما می‌توانید از خدمات بیمه طلایی استفاده کنید. در واقع همه این امکانات صرفا به جهت داشتن تجربه خوبی از حمل و نقل و کرایه خودرو بدون راننده برای شما در نظر گرفته شده.

حامی رنت و حرکت رو به جلو

موسسه کرایه خودرو حامی رنت بیش از ۱۴ سال است که در صنعت اجاره خودرو فعالیت می کند. با این حال و با وجود در اختیار داشتن طیف گسترده ای از ماشین‌های اجاره‌ای همیشه در حال تلاش بوده تا تجربه خوبی از سفر را در ذهن مشتریان به جا بگذارد. از جمله از این تلاش ها در نظر گرفتن روش‌های گوناگون ضمانت در اجاره خودرو بدون راننده و مزایای ویژه برای رنت کار بلند مدت است.

رنت ماشین بدون راننده در یک نگاه

رنت ماشین بدون راننده یعنی شما طبق یک تاریخ و یا دوره زمانی مشخص اتومبیلی را اجاره می کنید و خودتان راننده آن خواهید بود. به این ترتیب مزاحمی ندارید و در استفاده از وسیله نقلیه کاملاً مختار هستید. برای اجاره ماشین قراردادی با شخص اجاره دهنده تنظیم می کنید و همه چیز طبق قرارداد پیش می رود. تایید سلامت ماشین بر عهده اجاره دهنده است. ماشین هایی که برای اجاره در اختیار شما قرار می گیرند تایید کارشناسان را پشت سر گذاشته اند. در صورتی که ماشین دچار مشکل فنی باشد ممکن است سبب بروز تصادف شود.

اجاره خودرو بدون راننده در یک نگاه

اجاره خودرو بدون راننده در یک نگاه

اجاره خودرو خارجی بدون راننده به نسبت ایرانی از قیمت بالاتری برخوردار است. در ابتدا صحبت های لازم با شما در خصوص روش رانندگی با ماشین مورد نظر می شود. در صورتی که مهارت کافی داشته باشید قرارداد تنظیم خواهد شد. بسیاری از افراد علاقه به اجاره خودرو ایرانی بدون راننده دارند چون رانندگی با این خودروها آسانتر است و مشکلی ایجاد نمی کند.

نگران هزینه بیمه، مالیات و معاینه فنی نباشید!

وقتی از سرویس اجاره خودرو بدون راننده استفاده میکنید دیگر چیزی به عنوان زمان تعویض روغن، بررسی فنی، بیمه و همینطور استهلاک خودرو نخواهید داشت. مثلاً شما به شهری سفر می کنید علاقه دارید چند روزی را در شهر گشت و گذار کنید به این ترتیب با استفاده از خدمات اجاره خودرو بدون راننده به راحتی می توانید به صورت دربست از خودرو استفاده کنید. نبود راننده سبب می شود تا خودتان اختیار کامل وسیله نقلیه را داشته باشید. این سرویس برای قرارهای کاری خاص و همینطور رفتن به مهمانی های مهم نیز یک انتخاب کاملاً هوشمندانه است.

شرایط اجاره خودرو بدون راننده

شرایط اجاره خودرو بدون راننده

شرایط اجاره خودرو بدون راننده

معمولاً اجاره خودرو بدون راننده به صورت روزانه محاسبه می شود. در روزهای شلوغ سال مثل ایام عید و … تعرفه ها کمی متفاوت تر خواهد بود. برخی از ماشین های بسیار لوکس که قیمت بالاتری دارند به صورت ساعتی نیز اجاره داده می شوند تا سطح رضایت بیشتری از افراد وجود داشته باشد. برای اجاره خودرو بدون راننده از شما کارت شناسایی خواسته می شود و هزینه اجاره خودرو بدون راننده نیز به صورت توافقی در نظر گرفته می شود.

طرح های تخفیفی بی نظیر

در صورتی که قصد شما اجاره خودرو بدون راننده در تعداد روزهای بیشتری است پیشنهادات شگفت انگیزی برای شما داریم. هرچه تعداد روزهای اجاره ماشین بیشتر باشد در نهایت اجاره خودرو با هزینه کمتری خواهد بود. طرح های تخفیف بر روی برخی از مدل ماشین های خاص نیز اجرا می شود به این ترتیب دست شما در انتخاب تا حد زیادی باز است.

مشکلات رانندگی با اجاره ماشین بدون راننده

برخی از افراد نگران رانندگی با ماشین های لوکس و مدل بالا هستند. یکی از نگرانی ها مربوط به پارک دوبل است. در این شرایط در صورتی که اقدام به اجاره خودرو خارجی مدرن بدون راننده کرده باشید با توجه به ویژگی پارک اتوماتیک به راحتی این کار برای شما انجام می شود. وجود این سنسورها کمک می کند تا نگرانی از بابت برخورد ماشین به دیوار و سایر اجسام اطراف نباشد. یکی دیگر از ویژگی های این اتومبیل ها سیستم راهبری خودکار است. به زبانی ساده تر شما مسیر مورد نظر را به ماشین اعلام می کنید و ماشین به واسطه این آپشن مسیر را به صورت خودکار و البته با رعایت قوانین و مقررات رانندگی طی می کند. وجود سیستم های سرمایشی و گرمایشی صندلی ها و همینطور ماساژورهای مخصوصی که در برخی اتومبیل ها وجود دارد سبب می شود تا رفاه بیشتری در اختیار کاربر قرار بگیرد.

در صورت تصادف مقصر کیست؟

برسیم به اصل داستان از اجاره خودرو بدون راننده که مربوط به هزینه های تصادفات است. در صورتی که ماشین اجاره شده تصادف کند و تشخیص داده شود که مشکل نقص فنی ماشین، مثلاً عدم عملکرد پدال ها، ترکیدن لاستیک و … باشد، هزینه برای شخص اجاره کننده در نظر گرفته نخواهد شد. اما اگر به واسطه بی احتیاطی این اتفاق رخ داده است خسارت مورد نظر می بایست کاملاً پرداخت شود. در صورتی که اجاره خودرو بدون راننده از شرکت های معتبر انجام شود هرگز مشکلات فنی ایجاد نشده و سلامت ماشین تضمین می شود.

انتخاب هوشمندانه با حامی رنت

حامی رنت به شما این اطمینان را می دهد که همه اتومبیل های قابل اجاره سیستم سلامت را پشت سر گذاشته اند. اتومبیل ها دارای بیمه کامل و معتبر بوده و هزینه ها به صورت روزانه و یا ساعتی با شما در میان گذاشته می شود. تجربه ۱۴ ساله حامی رنت سبب شده تا بهترین مشاوره پیش از انتخاب ماشین در اختیار شما قرار بگیرد. اگر قصد شما سفر به شهر دیگری است قطعاً نیاز به خودرو مناسب جاده دارید. در صورتی که برای مجلس عروسی خود اتومبیل اجاره می کنید، لوکس بودن و زیبایی ظاهری بسیار مهم است و اگر به قصد قرار کاری اقدام به اجاره خودرو بدون راننده کرده اید پیشنهادات حامی رنت را جدی بگیرید.

برای اطلاع از قیمت های روز به راحتی می توانید با کارشناسان مجموعه ارتباط بگیرید و هر ابهامی که در ذهن خود دارید برطرف سازید. مشاوره های پیش از اجاره خودرو به شما کمک می کند تا بتوانید با کمترین هزینه بهترین انتخاب را داشته باشید. البته تعرفه ها بر اساس نوع خودرو و شرایطی که دارد در نظر گرفته می شود و نمی تواند یک تعرفه را برای همه ماشین ها اعلام کرد.

۴.۸ از ۱۳ امتیاز