مدارک لازم برای اجاره خودرو

کوروت C7

اجاره روزانه از
۵۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان

بی ام و X3

اجاره روزانه از
۴.۸۵۰.۰۰۰ تومان

دانگ فنگ H30

اجاره روزانه از
۱.۵۰۰.۰۰۰ تومان

فورد چلنجر SRT

اجاره روزانه از
۲۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان

پژو ۲۰۶ تیپ ۵

اجاره روزانه از
۹۵۰.۰۰۰ تومان

حراج!

فورد موستانگ شلبی

اجاره روزانه از
۲۵.۰۰۰.۰۰۰ تومان

هیوندای ولستر

اجاره روزانه از
۲.۴۰۰.۰۰۰ تومان

سایپا ساینا

اجاره روزانه از
۸۰۰.۰۰۰ تومان

کیا سراتو کوپه

اجاره روزانه از
۲.۲۰۰.۰۰۰ تومان

هیوندای النترا

اجاره روزانه از
۲.۴۰۰.۰۰۰ تومان

آزرا گرنجور

اجاره روزانه از
۲.۸۵۰.۰۰۰ تومان

بی ام و ۵۲۸

اجاره روزانه از
۵.۰۰۰.۰۰۰ تومان

مدارک لازم برای اجاره خودرو چیست؟ این سوالی است که اغلب مشتریان خودروهای اجاره ای در ذهن دارند. در این مطلب به طور کامل در مورد این مدارک توضیح خواهیم داد.

فرایند اجاره ی ماشین های متنوع از آن دسته روند هایی است، که اگر به شکل درستی از سوی مجموعه های کرایه اتومبیل طراحی شود، می تواند باعث ایجاد اعتماد دو سویه از جانب شرکت تامین کننده ی خودرو و اجاره کننده ی می شود. بنابراین هرچه که این کار با آگاهی و دقت بیشتری انجام شود، رضایت هر دو طرف بیشتر خواهد بود.

البته نباید فراموش کنیم که این شفافیت در روند اجاره خودرو می تواند ضامن رضایت مشتری در طول سفر و در زمان بازگشت اتومبیل به پارکینگ باشد. مواردی وجود دارد که مشتری، هرچه بیشتر بداند با اعتماد بیشتری این وسایل نقلیه را اجاره و رنت و هزینه را پرداخت می کند. این مشتری در آینده شرکت را به عنوان برندی معتبر در این صنعت خواهد شناخت و به دیگران معرفی خواهد کرد. به همین دلیل مهم است که فرد بداند هر کدام از مفاد قرار داد به چه معنایی است و چه مسئولیت قانونی و یا مالی را برای او ایجاد می کند.

مدارک لازم برای اجاره خودرو

چه مواردی در اجاره خودرو اهمیت دارد؟

مواردی مانند اینکه در صورت بروز هرگونه حادثه، تصادف یا سرقت، مسئولیت آن با کیست؟ و چه میزان از آن مربوط به شرکت و چه میزان بر عهده ی فرد اجاره کننده است.  یا این مطلب که تعهدات شرکت شامل چه مواردی است و چه مواردی را تضمین می کند. اهمیت زیادی دارد. به این سوالات خوب فکر کنید:

  1. شرکت سلامت فنی و عدم نقص در ظاهر خودرو را تضمین می کند؟
  2. این خودرو در مالکیت شرکت است یا فرد دیگری آن را به شرکت اجاره داده است. در صورت بروز مشکل با چه مسائل قانونی مواجه می شود؟
  3. در صورت بروز مشکل فنی و احتیاج به بررسی و حتی سرویس خودرو، گروهی برای امداد رسانی و راهنمایی و پشتیبانی وجود دارد؟ یا فرد از هیچ خدماتی پس از اجاره برخوردار نخواهد بود؟
  4. خودروی اجاره شده تمامی بیمه های لازم اعم از شخص ثالث و بدنه با پوشش کامل را دارا است؟
  5. و در نهایت اینکه این شرکت برای اجاره ی خودرو شیوه هایی متناسب با شرایط متقاضی دارد و از انعطاف کافی در مدارک لازم برای اجاره خودرو برخوردار است؟

حامی رنت و پاسخ به نیاز‌های مشتریان

مرکز اجاره خودروی حامی رنت با به کارگیری کارشناسان خبره و با تجربه می تواند به تمامی سوالات بالا پاسخ مناسب دهد و شما را در اجاره ی یک خودوری مناسب برای نیازتان همراهی کند. این شرکت تمامی مفاد قرارداد را به صورت روشن و واضح برای شما شرح می دهد و شما را با تمامی حقوق و البته مسئولیت هایتان آشنا می کند.

همچنین همه تضمین ها برای سالم بودن خودرو چه از نظر فنی و ظاهر مناسب را به شما ارائه می دهد. با توجه به اینکه تمام خودرو ها در مالکیت شرکت است. خیال شما را از بابت بروز مشکلات حقوقی در زمان ایجاد حوادث مختلف راحت می کند.

این پاسخ ها شاید پیش زمینه ای باشد برای بیان این مطلب که نوع مدارک لازم برای کرایه خودرو برای هر فرد و یا سازمانی با توجه به شرایط متقاضی قابل بررسی و انعطاف است و نهایت همکاری در این زمینه با مشتری خواهد شد. تا جایی که گاه برای برخی از سازمان و ارگان ها و افراد، هیچ شرایط خاصی وجود ندارد.

مدارک لازم برای اجاره خودرو چیست؟

شرایط و مدارک لازم برای اجاره خودرو :

  • داشتن حداقل ۱۹ سال سن (فرد اجاره کننده باید حداقل یک سال از تاریخ صدور گواهینامه اش گذشته باشد.)
  • ارائه کارت شناسایی معتبر
  • چک یا سفته به مبلغ خودروی مورد اجاره
  • مدرک احراز سکونت یا شغلی (اجاره نامه، سند ملکی، فیش حقوقی یا جواز کسب)
  • ۲ میلیون تومان جهت خلافی راهنمایی و رانندگی که تا ۷۰ روز نزد شرکت می ماند.
  • افرادی که دسته چک ندارد می توانند از راه های جایگزین مانند اجاره خودرو بدون چک یا اجاره خودرو بدون مدارک و اجاره خودرو بدون سفته استفاده کنند.

نکته: مسافرانی که ساکن تهران یا کرج نیستند توجه داشته باشند که ارائه مدرکی از محل سکونت یا مدرک شغلی الزامی است همچنین امکان جایگزینی ودیعه نقدی برای این دسته مشتریان میسر نیست.

مدارک مورد نیاز برای اجاره خودرو

مدارک لازم برای اجاره خودرو برای توریست ها ، مسافران و هموطنان مقیم خارج از کشور:

  1. اصل پاسپورت و یا اصل ویزا
  2. بلیط برگشت
  3. برای اطلاع از موجودی روز خودرو های مجموعه حامی رنت همچنین ارتباط با مشاوران ما همین امروز تماس بگیرید.

مدارک لازم کرایه اتومبیل برای افراد کارمند و شاغل دولتی و یا نظامی:

  1. کارت شناسایی
  2. گواهی اشتغال به کار از محل خدمت
  3. چک کارمندی به میزان مبلغ قیمت روز خودرو

ضمانت اجاره خودرو های لوکس برای ساکنین تهران و کرج :

-مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان الی ۵۰۰ میلیون تومان جهت ودیعه اجاره خودرو که مبلغ بستگی به خودروی مورد نظر دارد، همچنین در صورت اینکه طلا ، دلار ، سکه ، ارز دیجیتال نزد مجموعه جهت ضمانت بگذارید  از پرداخت مالیات معاف می گردید.

-چک یا سفته به ارزش خوردروی مورد اجاره

-کارت شناسایی ترجیحا کارت ملی جدید با تاریخ جدید

-مدرک احراز سکونت یا شغلی مثل اجاره نامه ،قولنامه،سند ملکی،فیش حقوقی ،جواز کسب ،این مدارک فقط کپی آن نزد مجموعه می ماند و فقط برای تایید آدرس شما می باشد.(اجاره ناه یا سند مالکیت می تواند به نام پدر یا مادر اجاره گیرنده باشد)

-اجاره خودرو با ضانت خودروی شخصی که اگر ایرانی یا چینی که ارزش آن بالای ۳۰۰ میلیون تومان باشد را که سند آن در رهن شخص یا شرکتی نباشد را در پارکینگ مجموعه ما بگذارید و خودروی مورد نظر خودتان را اجاره کنید.

-چک یا سفته به ارزش خوردروی مورد اجاره

-کارت شناسایی ترجیحا کارت ملی جدید با تاریخ جدید

– اجاره خودرو با سند لکی که اگر سند ملکی به نام خودتان در تهران یا کرج باشد میتوانید جهت ضمانت نزد ما بگذارید و ۳۰% ودیعه لازم را پرداخت کنید.

-چک یا سفته به ارزش خوردروی مورد اجاره

-کارت شناسایی ترجیحا کارت ملی جدید با تاریخ جدید

ضمانت اجاره خودرو های لوکس برای سایر شهر های ایران :

مبلغ ۲۵۰ الی ۷۰۰ میلیون ودیعه نقدی که مبلغ بستگی به خودروی مورد اجاره دارد.

  • چک یا سفته به ارزش خودرو مورد اجاره
  • کارت ملی جدید
  • مدرک احراز سکونت یا شغلی مثل اجاره نامه ،قولنامه،سند ملکی،فیش حقوقی ،جواز کسب ،این مدارک فقط کپی آن نزد مجموعه می ماند و فقط برای تایید آدرس شما می باشد.

ارائه سند ملکی به نام شخص اجاره گیرنده  که در رهن شخص یا شرکتی نباشد به همراه ۴۰% از ودیعه که در توضیحات قبل گفته شد.

شرایط ضمانت اجاره خودرو های لوکس برای مسافران خارجی :

  • ارائه پاسپورت محل اقامت
  • مبلغ ۱۵۰۰ دلار امریکا الی ۴۰۰۰دلار بابت ودیعه اجاره خودرو
  • اعلام محل سکونت هتل یا ادرسی در آنجا اقامت می کنند.

شرایط ضمانت خودرو های اقتصادی خارجی برای تمامی افراد:

  • همان توضیحات خودرو های لوکس (فقط مبلغ ودیعه تغییر میکند)
  • ساکنین تهران و کرج:۵۰ الی ۱۵۰ میلیون تومان
  • ساکنین شهرستان : ۱۰۰ الی ۲۰۰ میلیون تومان
  • مسافران خارجی:۷۰۰ الی ۱۵۰۰ دلار

شرایط ضمانت خودرو های ایرانی:

  • ساکنین تهران و کرج : ۱۵الی۳۰ میلیون تومان
  • ساکنین شهرستان:۲۵ الی ۵۰ میلیون تومان
  • مسافران خارجی:۵۰۰ دلار

شرایط اجاره خودرو چیست؟ چرا ما باید پیش از کرایه اتومبیل از شرایط آن به خوبی با خبر باشیم؟ این روزها مراکز و موسسات مختلفی در حوزه رنت اتومبیل فعالیت می کنند، از طرف دیگر با رشد بستر های اینترنتی بسیاری از افراد از این فضا برای رنت ماشین استفاده می کنند. آگاهی ما از شرایط به صورت دقیق می تواند در انتخاب درست و همینطور جلوگیری از ضرر در آینده کمک شایانی کند.

شرایط اجاره خودرو و اهمیت آن

اگر ماشینی رنت می کنید باید پیش از تحویل گرفتن اتومبیل به برخی نکات مهم دقت کنید. تا سهوا یا از روی بی اطلاعی دچار ضرر نشوید:

  • برای کرایه اتومبیل حتما به مراکز با تجربه و معتبر مراجعه کنید.
  • اگر از طریق سایت های اینترنتی تصمیم به اجاره خودرو دارید، حتما به ای‌نماد (نماد اعتماد الکترونیکی) آن توجه کنید.
  • از بیمه بودن ماشین های مجموعه اطمینان حاصل کنید.
  • قراردادی که در مرکز رنت خودرو در اختیار شما می گذارند را به دقت بخوانید.
  • برای انتخاب موسسه تنها قیمت اتومبیل را مدنظر قرار ندهید. ( قطعا پارامترهای مهم تری به غیر از ارزان بودن برای کرایه یک ماشین اهمیت دارد.)
شرایط اجاره خودرو

حامی رنت موسسه ای معتبر در حوزه کرایه خودرو 

حامی رنت ، به عنوان یکی از اولین موسسات ارائه دهنده خدمات ماشین اجاره ای در استان تهران ، فعالیت خود را از دهه ۸۰ شمسی آغاز کرد و با سال ها تجربه در ارائه خدمات کرایه اتومبیل، یکی از مورد اعتماد ترین مراکز برای اجاره انواع خودرو است.

حامی رنت دارای نماد اعتماد الکترونیکی است که توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (وزارت صنعت، معدن و تجارت) صادر می شود.

ما در این مرکز کرایه اتومبیل دارای ناوگان متنوعی از انواع اتومبیل های ایرانی و خارجی هستیم. شما می توانید خودرو های مجموعه حامی رنت را برای هر مدت زمانی که مایل باشید، به صورت روزانه (حداقل سه روز) ، هفتگی و حتی ماهانه کرایه کنید.

مزیت های خودرو در حامی رنت

یکی از مهم ترین موارد در هنگام کرایه ماشین، اطلاع رسانی درست از اجاره خودرو در قراردادهای مربوط به مشتری است. مشتری هنگام کرایه کردن خودرو، باید بداندکه در صورت سرقت یا تصادف چه کسی باید خسارت بپردازد و  رقم این خسارت چگونه تعیین می شود.

همه ماشین های موجود در مجموعه ما که شرایط اجاره خودرو آن ها در قرار داد ها مشخص می شود، چه اتومبیل های لوکس و چه ماشین های ارزان قیمت داخلی همگی به صورت دوره ای سرویس می شوند.

تمام خودروهای این مجموعه ، تحت مالکیت حامی رنت هستند و این موضوع می تواند باعث آسودگی خاطر مشتریان محترم، از جهت مسائل قانونی و قراردادی باشد.

تمامی ماشین های مجموعه حامی رنت دارای بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه بوده و این موضوع باعث اطمینان خاطر و آسودگی خیال شما در هنگام رانندگی با خودروی اجاره ای خواهد شد.

شرایط اجاره خودرو در حامی رنت

هرچند که ما در حامی رنت تلاش کرده ایم راه را برای مشتریان هموار کنیم اما در هر صورت شرایط و ضوابط خاصی برای انجام کار وجود دارد، آگاهی از این شرایط و پیروی از آن در زمان رنت اتومبیل به شما کمک می کند تا در آینده متضرر نشوید.

از جمله شرایط اجاره خودرو در حامی رنت، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. داشتن حداقل ۱۹ سال سن (حداقل یک سال باید از زمان صدور گواهینامه شما گذشته باشد.)
  2. فیلمبرداری از ماشین در هنگام خروج از مجموعه و مغایرت گیری در زمان پایان قرارداد. (هر صورت وجود هر گونه مغایرت در ظاهر ماشین، طبق نظر کارشناس میزان خسارت تعیین می شود.)
  3. در زمان تحویل خودرو به مشتری، دو ساعت زمان برای انجام کارشناسی توسط او در نظر گرفته می شود، اجاره کننده خودرو می تواند در این زمان از نظر کارشناس مورد تایید خود برای تایید سلامت اتومبیل استفاده کند.
  4. در صورت بروز خسارت ناشی از ایرادات استهلاکی با توجه به شرایط اجاره خودرو هزینه تعیر به عهده مجموعه کرایه دهنده است.
  5. مشتری می تواند از امکان تحویل خودرو در محل در شهر های تهران و کرج استفاده کند.
  6. در مجموعه حامی رنت ترانسفر فرودگاهی به عنوان یکی از خدمات اجاره ماشین انجام می شود.
  7. مبلغی که به جهت خلافی راهنمایی رانندگی توسط مشتری پرداخت می شود تا ۶۰ روز در اختیار مجموعه می ماند.
  8. افرادی که مایل به پرداخت ودیعه نقدی نیستند می توانند از راه های دیگری مانند: اجاره خودرو بدون چک ، اجاره خودرو بدون سند استفاه کنند.
شرایط اجاره خودرو
اولین نفری باشید که رای میدهید