اجاره خودرو در فرودگاه امام خمینی

اجاره خودرو در فرودگاه امام ، مناسب چه کسانی است؟

اجاره خودرو در فرودگاه امام خمینی چند سالی است که بیشتر مورد توجه کسانی که با مهمانان خارجی سر و کار دارند، قرار می گیرد. این حق شماست که با استفاده از امکانات مدرن و امروزی بهترین میزبان باشید. اما این کار فقط به کسانی که مهمان خارجی دارند، منحصر نمی‌شود. افراد زیادی ممکن است به سراغ کرایه اتومبیل از مبدا فرودگاه بروند. در این مطلب در مورد این افراد و کارهایی که باید پیش از رنت ماشین انجام دهند می‌خوانیم.

اجاره خودرو در فرودگاه امام خمینی

برای اجاره خودرو در فرودگاه امام خمینی کافی است ، شما از همان ابتدای ورود به کشور قصد رانندگی با ماشین شخصی  را داشته باشید. اما اغلب چند گروه مشخص از افراد به این کار می پردازند.

  • گروه اول مسافران ایران هستند، افرادی که تابعیت کشوری به جز ایران را دارند و برای سفر کاری و تفریحی وارد کشور می شوند.
  • گروه دوم میزبانانی هستند که می‌خواهند مهمانشان در مدت اقامت در ایران رفت و آمدی راحت و بی دردسر را تجربه کنند.
  • شرکت هایی که با گروه های خارجی به شراکت می پردازند.
  • خانواده هایی که می‌خواهند از عضو جدید خانواده به عنوان عروس یا داماد به بهترین شکل ممکن استقبال به عمل بیاورند.

گاهی هم شما از آن دسته ایرانی هایی هستید که به دلایل مختلفی مهاجرت کرده اید و ترجیح می دهید در مدتی که برای دیدن اقوام و رسیدگی به امور شخصی تان در کشور هستید، خودرویی مستقل در اختیار شما باشد.

مزیت های اجاره خودرو در فرودگاه امام خمینی

مسلما مهمترین مزیت این کار این است که شما از ابتدای ورود به ایران اتومبیل شخصی در اختیار دارید و برای رفت و آمد و برای انجام کارهای شخصی نیازی نیست در ابتدای ورود به دنبال کرایه خودرو برای خروج از محوطه فرودگاه و رسیدن به مقصد اولیه تان باشید.

از طرف دیگر پیشنهاد ما به شما این است که اگر قصد دارید در فرودگاه ماشین به شما تحویل داده شود. همزمان با خرید بلیت از طریق سایت و شماره تماس های درج شده در آن اقدام به اجاره خودرو کنید، تا در زمان رسیدن در فرودگاه نیازی به معطل شدن برای پیدا کردن در دسترس ترین خودرو نباشد.

همچنین اگر شما می‌خواهید برای مهمان خود ترتیب تشریفات خودرو دهید. یا اینکه تصمیم دارید ترانسفر فرودگاهی برای آن ها صورت گیرد. می‌توانید از موسسات کرایه اتومبیل برای این کار استفاده کنید.

همیشه استقلالت را حفظ کن!

پس از سال ها به ایران بازگشته اید و دلتان می خواهد به محله بچگی هایتان سری بزنید، اما نمیخواهید برای اطرافیانتان مزاحمت ایجاد کنید؟ حمل نقل عمومی ایران و اسم های سردرگم کننده مترو و اتوبوس گیجتان می کند؟ اجاره خودرو در فرودگاه بین المللی امام خمینی درست همین جا به کار می آید.!

بدون اینکه هیچ مزاحمتی برای کسی ایجاد کنید، تمام مدتی را که ایران هستید به هرکجای کشور می‌خواهید سفر کنید و لذت ببرید.

مدارک مورد نیاز برای اجاره ماشین در فرودگاه امام خمینی

اجاره ماشین در فرودگاه امام خمینی

مدارک مورد نیاز برای این کار برای افرادی که تابعیت ایرانی دارند، تفاوتی با زمانی که آنها خودروی مورد نظرشان در پارکینگ موسسه تحویل میگیرند ندارد.

اما اگر شما به عنوان مسافر با تابعیتی غیر ایرانی می‌خواهید ماشینی را کرایه کنید، باید این کار را از طریق پاسپورت انجام دهید. در خصوص مبلغ اجاره، موسسه اجاره خودرو حامی رنت، انواع ارز را به عنوان هزینه کرایه خودرو قبول می کند.

حامی رنت بهترین انتخاب برای خدمات فرودگاهی

موسسه کرایه خودرو حامی رنت، به عنوان یکی از شرکت های ارائه کننده خدمات ترانسفر فرودگاهی این امکان را به شما می دهد که بتوانید انتخاب های گوناگونی را از میان بیش از ۷۴ دستگاه خودرو مختلف ایرانی و خارجی داشته باشید.

حامی رنت همچنین با در اختیار داشتن اتومبیل هایی مناسب تشریفات خودرو این امکان را به شما می دهد تا استقبال و همراهی مناسبی از مهمان ویژه و VIP خود داشته باشید.

برای اطلاع بیشتر از شرایط و خودروهای موجود در مجموعه همین حالا تماس بگیرید.

۵ از ۱ امتیاز